تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819266205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از ظرفيت خيرين براي تکميل پروژه‌هاي عمراني استفاده شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۳۹ق.ظ)
مدير کل اوقاف سمنان: از ظرفيت خيرين براي تکميل پروژه‌هاي عمراني استفاده شود موج - مدير کل اوقاف و امور خيريه استان سمنان گفت: خيرين نقش بسزايي در بقاع متبرکه استان دارند و بايد از ظرفيت آن‌ها در تکميل پروژه‌هاي عمراني استفاده کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام‌والمسلمين عبدالله واحدي، مدير کل اوقاف و امور خيريه استان سمنان، گفت: سهم قابل‌توجهي از عمليات عمراني امامزادگان و بقاع متبرکه استان توسط خيرين عزيز پيشرفت کرده است.
وي افزود: با توجه به اجراي طرح مودت در بقاع متبرکه لازم است که ظرفيت‌هاي خيرين بيشتر و بهتر استفاده شود.
وي خاطرنشان کرد: هزينه‌هاي پروژه‌هاي عمراني بقاع متبرکه بالاست و اتکا کردن به هزينه‌هاي ناچيز آن‌ها براي تکميل اين پروژه‌ها کافي نيست.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين واحدي تصريح کرد: در حال حاضر شاهد اقدامات مثبت فرهنگي و عمراني در بقاع متبرکه شاخص سطح استان هستيم و دستيابي به اين مهم بدون حمايت مالي خيرين غيرممکن است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه استان سمنان تأکيد کرد: کليه هزينه‌هاي بقاع متبرکه از محل نذورات و درآمدهاي خود بقعه تأمين مي‌شود و جهت اجراي برنامه‌هاي بقاع متبرکه رديف اعتبار دولتي در نظر گرفته نشده است.
وي در پايان اظهار داشت: به‌ منظور استفاده بيشتر از ظرفيت خيرين لازم است هيأت امنا نسبت به برگزاري جلسات طرح مودت با حضور خيرين و تشريح برنامه‌هاي عمراني و فرهنگي مدنظر در طرح جامع اقدام کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن