تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820212241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولد تفکر بسيجي، بزرگ ترين دستاورد انقلاب در دوران جنگ بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۳۸ب.ظ)
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش: تولد تفکر بسيجي، بزرگ ترين دستاورد انقلاب در دوران جنگ بود موج- رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران، تولد تفکر بسيجي را يکي از بزرگ ترين دستاوردها و برکات انقلاب و دوران جنگ دانست و گفت: همه ما به فرهنگ بسيج نيازمنديم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي ارتش، آل هاشم که در همايش «جوانان بسيجي ياوران مهدي(عج) عاشقان ولايت» سخن مي گفت به برکات هشت سال دفاع مقدس و نبرد حق عليه باطل پرداخت و در حالي که يکي از اين برکات را تشکيل بسيج دانست، خاطر نشان کرد: دفاع مقدس با وجود اين که خسارات فراواني به کشور عزيزمان تحميل کرد، برکات بسيار زيادي از جمله اعتماد به نفس و خودباوري مخصوصا بين جوانان به همراه داشت که باعث شد با وجود کمبود تجهيزات نظامي در جنگ، بتوانيم روي پاي خود بايستيم و اين امر ممکن نبود مگر با هدايت و رهبري منحصر به فرد رهبر بزرگ انقلاب، امام خميني(ره).
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش از ديگر برکات جنگ تحميلي را شکوفايي استعدادهاي درخشان و خلاقيت در بين جوانان دانست و افزود: کارهاي نشدني بسياري را در دوران دفاع مقدس جوانان برومند ما انجام دادند. همچنين دفاع مقدس باعث رشد بسيار چشمگير باورهاي ديني شد و همه کشور در جبهه و پشت جبهه، رنگ و صبغه الهي به خود گرفته بود.
وي يکي ديگر از برکات دفاع مقدس را حضور روحانيت، جوانان و نوجوانان و همه اقشار جامعه در جنگ دانست.
آل هاشم، تولد تفکر بسيجي را يکي ديگر از بزرگ ترين دستاورد هاي انقلاب در دوران جنگ دانست و در مورد اهميت بسيج در زندگي مردم بيان داشت: تولد تفکر بسيجي بزرگ ترين برکت دفاع مقدس بود. ما نيازمند بسيج و روحيه بسيجي هستيم که در روزهاي بحران و حساس، اين فرهنگ بسيار کارساز است.
نماينده ولي فقيه در ارتش در ادامه با بيان اين که به برکت بسيج کشورمان بيمه شده است، افزود: وظيفه ايجاد امنيت و دفاع از کشور در مقابل دشمنان بر عهده نيروهاي مسلح است و بسيج پشتيبان امن همه نيروهاست.
او در بخش ديگري از سخنان خود، امام(ره) را بزرگ بسيجي تاريخ دانست و افزود: امام خميني(ره) رهبري فرزانه و انديشمند بود که با انديشه خود جهان اسلام را تحت تأثير قرار داد.
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در پايان با بيان سخن امام(ره) که فرمودند: «انقلاب اسلامي ايران بايد صادر شود»، به نقش پررنگ راه و انديشه امام(ره) در کشورهاي جهان به خصوص در بين کشور هاي مسلمان اشاره کرد و گفت: با وجود مقام معظم رهبري، حضرت امام خامنه اي(مد ظله العالي)، کشور با همان صلابت و ايستادگي زمان امام(ره) درحال رشد و حرکت به جلو است.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن