تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820062396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسلط ارتش سوریه و حزب الله بر تپه راهبردی جبل الثلاج


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تسلط ارتش سوریه و حزب الله بر تپه راهبردی جبل الثلاج


ارتش سوریه و رزمندگان حزب الله لبنان با تسلط برتپه راهبردی جبل الثلاج، موقعیت خود را در ارتفاعات قلمون تثبیت کردند.در عملیات نیروهای سوری و مقاومت در تپه جبل الثلاج مشرف به منطقه فلیطه در ریف دمشق، دهها تروریست به هلاکت رسیدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش این کشور با همکاری گروه های مردمی و مقاومت لبنان به پیشروی در منطقه القلمون ادامه می دهند و تلفات سنگینی را به تروریست ها وارد کرده‌ است. منطقه کوهستانی قلمون در مرز سوریه و لبنان، دمشق را به مواضع نیروهای دولتی در امتداد سواحل دریای مدیترانه متصل می کند و برای ارتش سوریه از اهمیت راهبردی ویژه برخوردار است. این عملیات به تأمین امنیت مناطق مرزی با لبنان ، قطع کردن راههای تدارکاتی و گذرگاه ها ، بستن گذرگاه شرقی القلمون به سوی منطقه مرکزی و تنگ کردن عرصه بر کانون های تروریستی باقیمانده در ریف دمشق و منطقه جنوبی کمک کرده است. با تسلط کامل ارتش سوریه بر منطقه قلمون، مسیر تدارکاتی و پشتیبانی تروریست ها به لبنان و سرزمین های اشغالی به طور کامل قطع خواهد شد.

همزمان با این پیشروی ها، تسلط رزمندگان حزب الله بر مناطق وسیعی از بلندی های عرسال، عرصه را بر تروریست ها در مرز سوریه و لبنان تنگ تر کرده است. نیروهای مقاومت پس از کنترل دشت الرهوه در عرسال، کنترل کوه شعله القلعه در شرق وادی الخیل را نیز به دست گرفته‌اند. این کوه بیش از 2300 متر ارتفاع دارد و بر منطقه وادی الخیل و بخشی از گذرگاه الزمرانی مشرف است. این مناطق ماه ها در اشغال تروریست ها و شاهد جنایات آنها بود.


شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن