تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813230432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلم‌های پلید در خدمت تحریف اندیشه‌های امام(ره)


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: قلم‌های پلید در خدمت تحریف اندیشه‌های امام(ره)
امروز که 26 سال از رحلت رهبر کبیر انقلاب می گذرد حتما افرادی که مخالف نظام هستند و میانه خوبی با انقلاب ندارند یا خدایی ناکرده گوششان صدای بیگانگان را می شنود و می پذیرد شروع به تخریب و تحریف اندیشه های امام کرده‌اند.
حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی : اگر به تاریخ نگاه کنیم از صدر اسلام تا به همین امروز، به این نتیجه می رسیم که همواره افرادی هستند که برای تحریف شخصیت‌ها از قلم و زبان و اندیشه بهره می‌گیرند تا این شخصیت ها را متناسب با اهداف و منافع خودشان تفسیر و معرفی کنند. در زندگی رسول اکرم (ص) این موضوع به وفور مورد مشاهده است، در زندگی حضرت علی (ع) و دیگر ائمه اطهار و حتی اندیشمندان و دانشمندان و علما باز هم شاهد هستیم افرادی از این قسم وجود داشتند.


امروز نیز چنین افرادی در جامعه وجود دارند و تلاش شان این است که با قلم و زبان چهره و شخصیت این اندیشمندان را مخدوش کنند و از آنها چهره ای منفور در جامعه بسازند تا به مقاصد پلید خودشان برسند.


در دوران محمدرضا شاه بودند افرادی که می گفتند آیت الله کاشانی انگلیسی است تا از این طریق این چهره روحانی و مبارز را نزد مردم منفور کنند. در دوران حیات امام رحمه الله علیه هم باز این افراد سراغ ایشان رفتند و تلاش کردند که اظهارات و افکاری را به ایشان نسبت دهند به همین علت هم ایشان بیانیه ای صادر کردند و فرمودند آنچه به من منتسب می شود یا باید درجایی نوشته شده و مکتوب باشد یا مثلا در صداوسیما نوار آن موجود باشد. 


امروز که 26 سال از رحلت رهبر کبیر انقلاب می گذرد حتما افرادی که مخالف نظام هستند و میانه خوبی با انقلاب ندارند یا خدایی ناکرده گوششان صدای بیگانگان را می شنود و می پذیرد شروع به تخریب و تحریف اندیشه های امام کرده‌اند تا اندیشه ها و شخصیت امام بزرگوارمان را نزد مردم خصوصا نسل جدید مخدوش کنند تا به سمت امام گرایشی نداشته باشند.


رهبری این موضوع را به خوبی و در مقطع مهمی مطرح کردند که هرکس به دنبال شناخت امام است باید اندیشه ها و شخصیت ایشان را از خلال صحفیفه ایشان یا وصیتنامه و بیانات ایشان جستجو کند و بشناشد و از راه مطالعه به یک شناخت برسد نه با شنیده ها از سوی این افراد.  به تعبیر رهبر معظم انقلاب، بهترین راهکار مقابله با تحریف گفتمان و اصول امام راحل، شناخت دقیق و صحیح سیره امام (ره) است.


عضو جامعه روحانیت مبارز




۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن