تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819199664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشروي ارتش و نيروهاي مقاومت لبنان در القلمون ادامه دارد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پيشروي ارتش و نيروهاي مقاومت لبنان در القلمون ادامه دارد
موفقیتی که نیروهای مسلح دلاور ما به دست آورده‌اند ضربه سهمگینی به طرح تروریستی در این منطقه است و توهم حامیان آنها را درهم شکست علاوه بر اینکه به تقویت امنیت راههای ارتباطی بین منطقه جنوب و سایر مناطق کمک کرده و شرایط مناسبی را برای بازگشت مردم منطقه به مناطق و روستاهایشان فراهم کرده است.
کد خبر: ۵۰۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷ - 05 June 2015


ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش این کشور با همکاری گروههای مردمی و مقاومت لبنان به پیشروی در منطقه القلمون ادامه می دهند و تلفات سنگینی را به تروریستها وارد کرده‌ است.

به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه ، سخنگوی نظامی ارتش سوریه جمعه گفت: فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح بیانیه ای را صادر کرده است.

وی افزود : نیروهای مسلح ما با همکاری با مجموعه های دفاع مردمی پس از عملیات زنجیره‌ای موفقیت آمیز در منطقه القلمون به مأموریتهای ملی خود از سال گذشته در نخستین مرحله آن در گسترش تسلط و بازگرداندن امنیت به مناطق قاره ، دیر عطیه ، النبک ، یبرود و اطراف آن ، معلولا ، الصرفه ، الجبّه ، عرسال الورد ، فلیطه و تعداد دیگری از مناطق دیگر عمل کردند.

وی افزود: در مرحله دوم نیز نیروهای مسلح ما با همکاری با مجموعه های دفاع مردمی و مقاومت ملی لبنان، کنترل خود را بر همه مناطق رأس معره ، تپه موسی ، کوه شمیس الحصان ، قرنه الطویل ، فلیطه و تعداد زیادی از نقاط و تپه ها کامل کردند و عملیات برای تسلط کامل بر منطقه القلمون در طول مرزهای سوریه و لبنان ادامه دارد و تلفات سنگین جانی و تجهیزاتی به تروریستهای جبهه النصره و داعش وارد شده است.

این سخنگو گفت: موفقیتی که نیروهای مسلح دلاور ما به دست آورده‌اند ضربه سهمگینی به طرح تروریستی در این منطقه است و توهم حامیان آنها را درهم شکست علاوه بر اینکه به تقویت امنیت راههای ارتباطی بین منطقه جنوب و سایر مناطق کمک کرده و شرایط مناسبی را برای بازگشت مردم منطقه به مناطق و روستاهایشان فراهم کرده است.

در ادامه بیانیه آمده است: این عملیات به تأمین امنیت مناطق مرزی با لبنان ، قطع کردن راههای تدارکاتی و گذرگاهها ، بستن گذرگاه شرقی القلمون به سوی منطقه مرکزی و تنگ کردن عرصه بر کانونهای تروریستی باقیمانده در ریف دمشق و منطقه جنوبی کمک کرده است.

سخنگوی ارتش سوریه تصریح کرد: فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح تأکید می کند پیروزیهای ارتش عربی سوریه ناشی از اعتماد ملت به ارتش و حمایتش از آن است و به ملت وفادار سوریه اطمینان می دهد مأموریتهای مقدس خود را در جنگ با تروریسم بر اساس طرح راهبردی و بر اساس ضرورتهای نظامی انجام می دهد که این هدف راهبردی نیز نابودی تروریسم در سراسر سوریه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن