تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820428120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی وزش باد شدید در 5 استان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پیش بینی وزش باد شدید در 5 استان




سازمان هواشناسی پیش بینی وزش باد در برخی استانها مانند تهران و قزوین برای امروز داشته است. از فردا شنبه امکان بارش باران در استانهای مرکزی وجود دارد.





خبرآنلاین: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی امروز جمعه در مناطق شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی در ساعت بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد و در پاره ای نقاط رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

در بعدازظهر امروز جمعه نیز در بعضی ساعات به طور لحظه ای وزش باد شدید در استان‌های تهران، البرز، قزوین، سمنان، قم و مرکزی پیش بینی شده است که در برخی مناطق با گرد وخاک همراه خواهد بود و این وضعیت در روز یکشنبه نیز در مناطق مذکور پیش بینی می شود.

در استان‌های واقع در نوار غربی در بعدازظهر و شب، پدیده گردوغبار و کاهش دید هم دور از انتظار نیست.

همچنین پیش بینی می شود از فردا شنبه بارش‌های پراکنده در دامنه های البرز مرکزی باشد. در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق در زاگرس مرکزی و جنوبی پیش بینی شده است و روز یکشنبه با نفوذ جریانات شمالی، کاهش نسبی دما و بارش باران در سواحل دریای خزر رخ خواهد داد و دریا نیز دراین روز مواج خواهد بود.

 در روز شنبه بارش‌های پراکنده در برخی نقاط شمال شرق و جنوب شرق در ساعات بعدازظهر رخ خواهد داد و در سه روز آینده تداوم وزش باد شدید در شرق، شمال شرق و جنوب شرق پیش بینی می‌شود که این وضعیت در برخی نقاط با گردوخاک همراه خواهد بود.






تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن