تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820988308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه همدان؛ایران،آقای جهان/سخنان رهبری فصل الخطاب بود/با خشکه مذهبی ، دینداری را سخت نکنیم!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


خطیب جمعه همدان؛ایران،آقای جهان/سخنان رهبری فصل الخطاب بود/با خشکه مذهبی ، دینداری را سخت نکنیم! استان‌ها > همدان - خطیب جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر گفت : با نگاهی به میز مذاکرات و اخبار آن ، میتوان به آقایی و سروری ایران در جهان پی برد ، این آقایی نتیجه قدرت و شرافت ایران است.

خطیب جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر گفت : با نگاهی به میز مذاکرات و اخبار آن ، میتوان به آقایی و سروری ایران در جهان پی برد ، این آقایی نتیجه قدرت و شرافت ایران است. به گزارش خبرنگار خبر آنلاین در همدان ؛
آیت الله محمدی افزود : مقابل ایران در مذاکرات ، 6کشور به ظاهر قدرتمند ایستاده اند ، این در حالی است که ایران نوپاست .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به سخنان دیروز رهبری در سالگرد رحلت امام راحل (ره) اشاره و این سخنان را فصل الخطابی برای ملت و مسئولان دانست و تصریح کرد : سخنان مقام معظم رهبری ، بارها نیاز به شنیدن و تامل دارد ، سخنانی که مواضع درست و ویژگی های راسخ امام خمینی (ره) را نشان می دهد.
او با بیان اینکه همواه در تاریخ انبیا شاهد تحریف کتاب و دینشان پس از نبودشان بوده ایم ، خاطر نشان کرد : راه ،مکتب و شخصیت امام نباید تحریف شود.   امام جمعه همدان راز درخشش و ماندگاری امام خمینی (ره) را عبودیت و خلوص ایشان دانست .
آیت الله محمدی در ادامه سخنانش با بیان اینکه این روزها دینداری سخت شده و با یک تزلزل کوچک همه چیز به باد می رود از برخی خشکه مذهبی ها هم گلایه کرد و گفت : ماه رمضان در پیش است و نکته مهم در این ماه ، اهمیت برپایی نماز اول وقت است ،اما بهتر است نماز جماعت مغرب و عشا پس از افطار برگزار شود تا روزه داران با حال بهتری به مسجد آمده و به نماز جماعت بیاستند.
او ادامه داد :برخی افکار خشکه مذهبی در همدان موجب شده نماز مغرب و عشا در سال های اخیر با توجه به سختی روزه داری اول وقت برگزار شود که این رویه درستی نیست.
انتهای پیام/  



جمعه 15 خرداد 1394 - 16:30:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن