تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منافع ملی را به باشگاهی ترجیح دادیم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: منافع ملی را به باشگاهی ترجیح دادیم
نفتی های تهران علی رغم زحمات زیادی که در این فصل کشیدند نتوانستند جامی کسب کنند اما در عوض توانستند از گروه خود در آسیا صعود کنند کاری که هیچ یک از سه نماینده دیگر ایران انجام ندادند.
کد خبر: ۵۰۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۸ - 05 June 2015


به گزارش "ورزش سه" یکی از مشکلاتی که این روز ها در تمام باشگاه های لیگ برتری از جمله نفت تهران دیده می شود مشکل مالی است، در این باره و فینال جام حذفی با منصور قنبرزاده،مدیرعامل نفت تهران گفت و گویی انجام دادیم.


منافع ملی را حفظ کردیم
نفت تهران جزو معدو تیم هایی در 14 دوره لیگ برتر است که درگیر هر سه جام بود، ما  باید لیگ قهرمانان آسیا را جدی  نمی گرفتیم و توانمان را در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی تقسیم می کردیم و یا اینکه تمام توانمان را برای جام باشگاه های آسیا بگذاریم، ما دقیقا از اسفند 93 هر چهار روز یکبار بازی کردیم و تقریبا 9 بازی از سایر تیم ها بیش تر انجام دادیم،  ما تصمیم گرفتیم منافع ملی را حظ کنیم اگر از کشور ما تیمی به مرحله بعد نمی رفت خیلی بد می شد چون ایران در مرحله بعدی هیچ سهمیه ای نداشت درصورتی که تیم هایی مثل امارات و عربستان سهمیه داشتند.
 
معطل شدیم و گرما اذیتمان کرد
 ما روز ششم با الاهلی عربستان بازی داشتیم و در ضمن با دو پرواز به تهران آمدیم و  قبل از بازی در فرودگاه عربستان 6و5 ساعت معطل شدیم و رطوبت و گرمای هوا در روز بازی اذیتمان کرد همه این مسائل روی تیم ما تاثیر گذاشت بعد از این بازی سنگین به فاصله چند روز با ذوب آهن بازی کردیم تیمی که یک مربی جوان خوب و یک ساختار خوب دارد و همه این ها که گفتم مبنی بر عدم احقاق حق ذوب آهن نیست.


منافع ملی را به منافع باشگاهی ترجیح دادیم
تیم نفت در لیگ قهرمانان آسیا پرچم کشورمان را بالا نگه داشت و باعث شد سهمیه ایران همان 5/3 درصد بماند رفتن به مرحله یک چهارم نهایی مانع این شد که سهمیه ایران کم شود، من احساس می کنم رسانه ها بیش تر می توانستند این مسئله را موشکافی کنند، نفت منافع ملی را به منافع باشگاهی ترجیح داد، بخاطر خستگی ای که بچه ها داشتند انتظار داشتیم بازی جام حذفی شانزدهم بر گزار  شود چون اینگونه چندروز بیش تر فرصت استراحت داشتیم، در اینجا جا دارد به باشگاه ذوب اهن تبریک بگویم که توانست سهمیه مستقیم آسیایی را کسب کند.


از بعد هزینه دهم جدول بودیم
چون ما یک تیم آسیایی هستیم 18 میلیارد بودجه داشتیم اما خیلی کم تر از این ها و در حدو 12 میلیارد خرج کردیم ما از لحاظ بحث هزینه ای تقریبا تیم دهم جدول بودیم این در حالی بود که در 3 جام مطرح بودیم آن هم با ک عده بازیکن جوان، سر جمع پرداختی به بازیکنانی که در خاک عربستان مقابل الاهلی بازی می کردند به 50 میلیون می رسید.


آسیا نبود صد در صد از پول ها را داده بودیم
ما در بحث پرداختی ها از باشگاه های دیگر عقب نیستیم، 65 الی 70 درصد از پول بچه ها را داده ایم و این از کل  قراردادشان رقم کمی نیست  در ضمن در حالی که تا شروع فصل جدید برای تسویه حساب وقت داریم اما تا دو، سه هفته دیگر تسویه حساب می کنیم، در بحث پاداش هم 90 درصد پرداختی داشتیم و به تعهداتمان عمل کردیم مثلا قبل از بازی با الاهلی 50 یورو به هرکدام از بازیکنان دادیم، ای اف سی هم بایت صعود تیم ها پاداشی می دهد که به ما گفته اند این پاداش نا 10 روز دیگر آماده است و باید نماینده مان را بفرستیم تا آن پول را بگیرد در ضمن اگر هزینه های جام باشگاه ها نبود بجای 70 در صد ما الان به صد در صد از تعهداتمان عمل کرده بودیم . اصلا جای نگرانی وجود ندارد و خیلی زود پول به صورت کامل تزریق خواهد شد، در ضمن قزار بود امسال پولی نیز از طریق تبلیغات محیطی سازمان لیگ و حق پخش به باشگاه ها برسد که متاسفانه نرسید وگرنه خیلی به نفعمان می شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن