تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821164367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاک‌سازی استان صلاح‌الدین+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
پاک‌سازی استان صلاح‌الدین+تصاویر
پاک‌سازی استان صلاح‌الدین+تصاویر نیروهای مردمی (حشد الشعبی) توانستند در چندین محور در نزدیکی شهر سامرا، ضربات سنگینی به تکفیری‌های داعش وارد کنند.


به گزارش فرهنگ نیوز، نیروهای ارتش عراق به کمک عشایر اهل سنت منطقه و نیروهای بسیج مردمی«حشد الشعبی» در ادامه پاکسازی مناطق مختلف استان «صلاح الدین» علی رغم افزایش حملات انتحاری نیروهای تروریستی داعش به پیشروی خود ادامه می‌دهند.
گروهی از نیروهای گردان حضرت عباس(ع) تحت نظر نیروهای حشد الشعبی صبح امروز موفق شدند بعد از درگیری شدید با نیروهای تروریستی داعش روستاهای اطراف منطقه «سید غریب» واقع در شمال غرب «الدجیل» را پاکسازی کنند. طبق اطلاعات بدست آمده تعداد زیادی از نیروهای تروریستی داعش از جمله چند فرمانده به هلاکت رسیده اند.
 
همزمان نیروهای حشد الشعبی متخصص خنثی‌سازی بمب ، موفق شدند 180 بمب در مسیر بین سامراء و الثرثار را خنثی کنند. همچنین 21 خانه موجود در مناطق بین دو شهر را بطور کامل از وجود بمب پاکسازی کردند.
 
از سوی دیگر گروهی از نیروهای گردان «النجباء» تحت نظر حشد الشعبی یک ماشین حامل بمب نیروهای تروریستی داعش را در غرب سامراء بوسیله موشک کورنت نابود کردند.
 
همچنین تعدادی از نیروهای تروریستی داعش به همراه مقادیر زیادی سلاح قصد ورود به جنوب غرب سامراء را داشتند که در کمین نیروهای گردان «النجباء» گیر افتادند و نیروهای گردان «النجباء» بعد از حمله به کاروان تروریست‌های داعش موفق شدند 12 تن از آن‌ها را به هلاکت برسانند.
 
در این عملیات توانستند بوسیله خمپاره ماشین‌های نظامی داعش حامل تجهیزات را نابود کنند.



پاک‌سازی استان صلاح‌الدین+تصاویر


پاک‌سازی استان صلاح‌الدین+تصاویر


پاک‌سازی استان صلاح‌الدین+تصاویر


پاک‌سازی استان صلاح‌الدین+تصاویر


پاک‌سازی استان صلاح‌الدین+تصاویر


پاک‌سازی استان صلاح‌الدین+تصاویر


پاک‌سازی استان صلاح‌الدین+تصاویر


منبع: فارس


94/3/14 - 21:45 - 2015-6-4 21:45:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن