تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819371046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ده ها شهید و زخمی در حملات عربستان به یمن


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ده ها شهید و زخمی در حملات عربستان به یمن


استان های اب، صنعا، حدیده، ذمار و حجه امروز هدف شدیدترین حملات هوایی و زمینی رژیم سعودی قرار گرفتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، از صعده در شمال یمن خبر می رسد، شمار جان باختگان حمله امروز هواپیماهای سعودی به منطقه سحار به بیش از 40 تن افزایش یافته است.
این حملات در حالی است که رایزنی های بین المللی برای برقراری آتش بس و افزایش کمک های بشر دوستانه به مردم جنگ زده یمن ادامه دارد.
جنبش انصارا...  اعلام کرده تنها در صورت توقف حملات سعودی ها به یمن، در نشست صلح ژنو شرکت خواهد کرد.
     
دانلود                                                 
اما شورای امنیت سازمان ملل متحد به در خواست روسیه امروز در نشستی پشت درهای بسته ، اوضاع یمن جنگ زده را بررسی کرد.
در این نشست،  اسماعیل ولد شیخ احمد، نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن، از حضور دولت مستعفی این کشور در مذاکرات صلح ژنو خبر داد و گفت: رایزنی با سران جنبش انصارالله و حزب کنگره عمومی خلق برای حضور در این نشست ادامه دارد.
قرار است مذاکرات صلح ژنو، 14 ژوئن ( 24 خرداد ) در ژنو سوئیس برگزار شود . هدف از برگزاری این نشست، برقراری آتش بس و افزایش کمک های بشر دوستانه به مردم جنگ زده یمن عنوان شده است .
استفن او برین ( stephen o'brien ) هماهنگ کننده جدید عملیات بشر دوستانه سازمان ملل متحد هم در نشست شورای امنیت از اوضاع « فاجعه بار » انسانی در یمن خبر داد و گفت : بیش از 20 میلیون غیر نظامی یمنی که حدود 80 درصد مردم این کشور هستند، به کمک های غذایی و دارویی فوری نیاز دارند.
عربستان سعودی با همراهی چند کشور منطقه از ششم فروردین با پشتیبانی آمریکا و به منظور بازگرداندن منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت، حملاتی همه جانبه را علیه مردم و زیرساختهای این کشور آغاز کرده اند.
در این حملات تا کنون، حدود سه هزار نفر شهید، هفت هزار نفر زخمی و ده ها هزار شهروند یمنی آواره شده اند.

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن