تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 12 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813630869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم بیش از پیش برای تحقق و استمرار اهداف امام خمینی (ره)


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کرمان؛
عزم بیش از پیش برای تحقق و استمرار اهداف امام خمینی (ره)
وزیر اطلاعات گفت : برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردهای حرکت عظیم حضرت امام راحل ، یادآوری آرمانهای ایشان و تأکید بر عزم بیش از پیش برای تحقق و استمرار اهداف آن شخصیت بزرگوار است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، حجت الاسلام و المسلمین علوی درمراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که امروز با شکوه فراوان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد افزود : امام راحل(ره) رهبری استثنایی بود که در طول حیات پربرکتشان با رهبری های هوشمندانه، آشوبها، فتنه ها و توطئه ها را یکی پس از دیگری درهم کوبیدند و 8 سال دفاع مقدس را نیز با عزت رهبری کردند.

وی همچنین با اشاره به تشکیل مجلس خبرگان رهبری و انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: خبرگان امت رهبر عزیزمان را برای ادامه راه حضرت امام(ره) انتخاب کردند و امروز انقلاب اسلامی نه تنها در درون مرزهای خود با اقتدار و صلابت راه خود را ادامه می دهد بلکه در دنیا نیز جایگاه ویژه ای دارد.
وزیر اطلاعات با اشاره به حماسه 15 خرداد خاطرنشان کرد :با هدایت امام خمینی (ره) قشرهای مختلف مردم در دوران ستمشاهی به صحنه آمدند و این نقطه ی عطفی در مبارزات ملت ایران بود.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به نامگذاری امسال با نام هم دلی و هم زبانی دولت و ملت خاطرنشان کرد:کسانی که شعار طرفداری از ولایت را می دهند باید اکنون در جهت وحدت ، هم دلی و هم زبانی حرکت کنند.

در این مراسم هیاتهای مذهبی در رثای بنیانگذار جمهوری اسلامی عزاداری کردند.

انتهای پیام/ ا



اخبار مرتبط

چمران در بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد بستری شد
مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد اعظم قم برگزار شد
پیام انقلاب اسلامی ، امروز در قلب مردم یمن
امام خمینی (ره) اسلام را زنده کرده است
انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت امام خمینی (ره) است




۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن