تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820861188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدل جديد و بي نظير نوکيا در راه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۸ق.ظ)
مدل جديد و بي نظير نوکيا در راه است موج - مايکروسافت «نوکيا ۱۰۵» را با عمر باتري ۳۵ روز معرفي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در فوريه سال ۲۰۱۳، کمپاني نوکيا از يک تلفن همراه با کد ۱۰۵ رونمايي به عمل آورد؛ موبايلي بسيار ساده که صرفا وظايف اوليه يک تلفن همراه را انجام مي داد. سال گذشته نيز قبل از اينکه مايکروسافت دست به خريد بزرگش بزند، نوکيا يک مدل ديگر را با کد ۱۰۸ معرفي نمود و به بازار فرستاد؛ البته اين مدل با يک دوربين نيز همراه شده و قيمتي ۲۹ دلاري داشت.
چنين موبايل هايي غير هوشمند هستند، در نتيجه مايکروسافت و نوکيا تصميم گرفتند از عبارت «موبايل هاي نخستين» براي آنها بهره گيرند. خبر اينکه امروز يک موبايل ساده و نخستين ديگر از سوي مايکروسافت، با برند نوکيا معرفي شد. اين شرکت دوباره تصميم گرفته تا از کد ۱۰۵ براي موبايل جديد استفاده کرده و آن را در نوع دو سيم کارت نيز عرضه دارد.
شايد برايتان جالب باشيد بدانيد که موبايل ۱۰۵ نسخه سال ۲۰۱۳، توانسته به شکل جهاني، به فروش ۸۰ ميليون عدد دست پيدا کند. قابليت هاي چنين تلفن همراهي بسيار اندک هستند؛ ثبت ۲۰۰۰ مخاطب و ۲ بازي از پيش نصب شده.
اما اين مدل ها، يک ويژگي بسيار عالي دارند که اسمارت فون هاي امروزي را کاملا جا مي گذارند؛ آن قابليت هم عمر باتري است. مدل ۱۰۵ نسل دوم (نسخه تک سيم کارت) مي تواند تا ۳۵ روز عمر باتري خود را حفظ کند؛ در اين مدت مي توانيد تا ۱۵ ساعت نيز با تلفن مورد بحث به مکالمه بپردازيد و اين خبر زماني برايتان جالب تر خواهد شد که بدانيد باتري اين تلفن همراه، صرفا ۸۰۰ ميلي آمپر است.
نوکيا ۱۰۵ يک نمايشگر LCD با ابعاد ۱.۴۵ اينچ به همراه يک جک ۳.۵ ميليمتري براي ورودي هدفون و يک پورت microUSB براي شارژر دارد. در قسمت فوقاني نيز يک LED قرار گرفته شده که نقش چراغ قوه را برايتان بازي خواهد کرد. موبايل مورد بحث در دو رنگ مشکي و سفيد و با قيمت ۲۰ دلار در انتهاي ماه ميلادي جاري عرضه مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن