تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804592931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر رهبر انقلاب تصميم بگيرند يک کلام خواهيم شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۵۵ق.ظ)
يادگار امام: اگر رهبر انقلاب تصميم بگيرند يک کلام خواهيم شد موج - سيدحسن خميني گفت: روزي اگر تقدير قرار بگيرد و رهبري انقلاب و فرمانده کل قوا تصميم بگيرند که اختلافات در همه سطوح برداشته شود، يک‌کلام خواهيم شد.
به گزارش خبرگزاري موج، يادگار امام به مناسبت بيست‌وششمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) در حرم مطهر ايشان سخنراني کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن خميني با تسليت به مناسبت سالروز رحلت بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي، با اشاره به ويژگي‌هاي امام زمان (عج) گفت: در کلام امام خميني (ره) در رابطه با شخصيت امام زمان (عج) بر دو ويژگي منحصر بفرد زندگي برادرانه و زمان تحقق عدالت تاکيد شده است.
وي افزود: در کلام امام خميني (ره) آمده است که در دوره حضرت صاحب‌الزمان (عج) عدالت به صورت کامل بسط پيدا مي‌کند و در ‌آن دوره عدالت توسعه کامل مي‌يابد.
وي با بيان اين‌که هيچ کدام از پيامبران اين توفيق را پيدا نکردند که عدالت را به صورت کامل بسط دهند و شرايط جامعه نيز به آنها اجازه چنين اقدامي را نمي‌داد،‌ گفت: همان‌طور که امام خميني (ره) فرموده‌اند و در روايات نيز آمده است، تنها در دوره امام زمان (عج) است که شاهد تحقق و توسعه عدالت به معناي کامل هستيم.
يادگار امام (ره) با بيان اين‌که امام خميني (ره) عدالت را در رفع انحرافات مي‌دانند، اظهار کرد: امام خميني (ره) مي‌فرمايند که عدالت انحراف را هم از عرصه عقل بشر و هم از عرصه فضاي مادي بشر مي‌زدايد و هم انحراف را از جهت روحي برمي‌دارد. در همين راستا جامعه‌اي که با صاحب عصر هم‌جوش مي‌شود ديگر جامعه‌اي منحرف نيست.
وي افزود: اين که در روايات داريم که حضور حضرت مهدي (عج) باعث مي‌شود که علم تکامل يابد، منظور رفع انحرافاتي است که مي‌تواند در عرصه تدبير و استنتاج وجود داشته باشد.
توليت آستان حرم مطهر امام خميني (ره) در ادامه دومين ويژگي حضرت ولي عصر (عج) در کلام امام خميني (ره) را زندگي برادروارانه در زمان ظهور آن حضرت دانست و به حضور گروه‌هاي تروريستي و جنگ‌طلب در کشورهاي اسلامي اشاره و اظهار کرد: امروز در جامعه اسلامي مشاهده مي‌کنيم که گروهي که سابقا آنها را مرتجعين منطقه مي‌خوانديم امروز در کشورهاي ارتجاعي ريشه دارند و منطقه را به آشوب کشانده‌اند و برادري جامعه اسلامي را مورد هدف خود قرار داده‌اند.
وي با تاکيد بر اين‌ که آنچه اين ها با عنوان واژه‌هاي مختلف مقدس براي خود انتخاب کرده‌اند از آرمان مهدويت به دور است،‌ خاطرنشان کرد: آرمان مهدويت آرمان همدلي، برادري، برابري و آرمان با هم زيستن است. ما امروز نمي‌توانيم سخن بگوييم و از حوادثي که در عراق، سوريه، يمن و بحرين و ديگر مناطق اسلامي اتفاق افتاده و در حال اتفاق است خون گريه نکنيم.
سيدحسن خميني تاکيد کرد: امروز جامعه اسلامي آبستن حوادث بسيار تلخي است که بي‌ترديد نطفه نامقدس آن را کساني گذاشته‌اند که نه تنها عشق و ارادتي نسبت به جامعه اسلامي ندارند بلکه سرشار از بغض و کينه هستند.
سيدحسن خميني با اشاره به حضور گروه‌هاي تروريستي در منطقه، خاطرنشان کرد: امروز گروهي در کنار گوش ما و در کشور همسايه‌مان نشسته و به اسم دين سر مي‌برد و آتش مي‌زند و چهره بدي از سيماي حضرت محمد (ص) پيامبر اسلام را جلوه مي‌دهد.
يادگار امام با تاکيد بر لزوم وجود وحدت در جامعه، خاطرنشان کرد: روزي که انقلاب اسلامي پيروز شد هفته وحدت يکي از آرماني‌ترين رشحات آن بود. امام خميني (ره) آمدند تا کرامت اسلامي يکپارچه شود و برادروارانه اقوام و گروه‌هاي مختلف شيعه و سني همراه و همدوش باشيم. اما امروز چه بلايي بر سر جامعه اسلامي آمده که گروهي خشن، نامقدس، غلط و بيراهه تمام تمدن اسلامي را مورد هدف خود قرار داده و اين اقدام را نيز با نام پيامبر (ص) انجام مي‌دهند.
توليت آستان حرم مطهر امام خميني (ره) با تاکيد بر اين‌که انقلاب مردم و امام (ره) انقلاب برتر بود، گفت: پيام انقلاب اسلامي ايران به دنيا اين بود که فردايي بهتر را زير سايه امام زمان (عج) مي‌سازيم و قرار است اين پرچم را به دست کسي دهيم که عقل را در دنياي توسعه دهد. اما امروز مي‌بينيم که کنار گوشمان گروهي تحت حمايت خارجي‌ها و در راس آن صهيونيست‌ها چه فضايي براي جامعه اسلامي به وجود آورده‌اند. امروز به ‌گونه‌اي شده است که هر کس به اندازه اسلحه‌اي که در دست دارد فرماندهي مي‌کند.
وي با تاکيد بر اينکه ايران سرزمين خميني (ره) است و همه دنيا ملت ايران را آزموده‌اند، تصريح کرد: کسي چپ به اين مملکت نگاه کند، ملت زير سايه فرمانده کل قوا اجازه هيچ‌گونه تعدي به اين مملکت را نمي‌دهد.
سيدحسن خميني افزود: ما تماميت ارضي، حفظ استقلال و حفظ وجب به وجب خاک کشور و حفظ امنيتي که امروز در منطقه و حتي در جهان به همت دوستانمان وجود دارد را به هيچ قيمتي از دست نمي‌دهيم. روزي اگر تقدير قرار بگيرد و رهبري انقلاب و فرمانده کل قوا تصميم بگيرند که اختلافات در همه سطوح برداشته شود، يک‌کلام خواهيم شد.
وي در پايان با تاکيد بر اين‌که حضرت ولي عصر (عج) فضاي جامعه انسانيت را خواهند ساخت، گفت: وجود امام زمان (عج) آينده بشريت را خواهد ساخت و اسلام آن بزرگوار اسلام رحمت، عطوفت و برادري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن