تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819689897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلام مقام معظم رهبري نسخه شفابخشي براي مشکلات است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ خرداد ۱۳۹۴ (۲۰:۸ب.ظ)
نماينده مردم بروجرد : کلام مقام معظم رهبري نسخه شفابخشي براي مشکلات است موج - خرم آباد- نماينده مردم بروجرد در مجلس شوراي اسلامي گفت: کلام مقام معظم رهبري نسخه شفابخشي براي مشکلات استان، کشور و همه منطقه دنيا است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، بهرام بيرانوند، نماينده مردم بروجرد در مجلس شوراي اسلامي سه‌شنبه، 12 خردادماه در ديدار مجمع نمايندگان لرستان با نماينده ولي‎فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، گفت: مقام معظم رهبري در مراسمي به‌مناسبت روز پاسدار در فرازهايي از صحبت‌هايشان دو جبهه گفتمان نوين اسلامي و جاهليت مدرن را براي ما ترسيم کردند.
وي افزود: بايد تکليف خودمان را بدانيم چراکه در يک فضاي درگيري قرار داريم که يک‌طرف گفتمان نوين اسلامي قرار دارد که در پي گسترش عدالت و دفاع از مظلومان است و طرف ديگر دشمن است که در چارچوب ضوابط خودساخته و سازمان‌هايي که براي دنيا طراحي کرده و در پي کشتار مسلمانان است.
نماينده مردم بروجرد در مجلس عنوان کرد: در همه شرايط بايد بدانيم عَلم و پرچم‌دار کجا است و چه مي‌گويد، اگر اين مسئله را حل کنيم مابقي قضايا حل مي‌شوند.
وي بيان کرد: وظيفه ما تقويت اين گفتمان و چيزهايي است که مقام معظم رهبري مي‌فرمايند؛ در واقع کلام مقام معظم رهبري نسخه شفابخشي براي مشکلات استان، کشور و همه منطقه دنيا است.
بيرانوند خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبري چند سال است بحث اقتصاد مقاومتي را مطرح مي‌کنند، در ديداري که با ايشان داشتيم تقويت ساخت درون را به‌وسيله رونق بخشيدن به توليد دانستند و فرمودند اگر مسائل داخل حل شوند براي مسائل بين‌المللي دستمان باز است و به‌راحتي حل مي‌شوند.
نماينده مردم بروجرد در مجلس گفت: در اين مسئله هماهنگي و همکاري ما در اطلاع‌رساني به مردم و پاي‌کار آمدن آن‌ها بسيار مفيد است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن