تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819611949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان افسانه نادال در پاریس |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پایان افسانه نادال در پاریس
نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس دنیا به نیم‌دهه شکست ناپذیری رافائل نادال اسپانیایی در پاریس خاتمه داد.
کد خبر: ۵۰۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۹ - 04 June 2015


به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی مطرح جهان و دارنده 14 گرنداسلم سرنوشتی بهتر از راجرر فدرر سوئیسی نداشت و با شکست در 3 ست مقابل نواک جوکوویچ صربستانی برای دومین بار در دوران 11ساله حضور‌ش در رقابت‌های تنیس رولان‌گاروس فرانسه شکست خورد.


قهرمان 9 دوره از 10 دوره اخیر رقابت‌ها که از سال 2010 به‌شکل متوالی در پاریس جام قهرمانی را بالای سر برده، مقابل مرد شماره یک تنیس جهان حرفی برای گفتن نداشت و بدون گرفتن حتی یک ست، تکرار فینال رولان‌گاروس سال قبل را با نتایج 7 بر 5، 6 بر 3 و 6 بریک این بار به رقیب باخت.


با این نتیجه، رولان‌گاروس امسال تحت هر شرایطی قهرمانی جدید خواهد داشت؛ شخصی که تا به حال این جام را نبرده و اگر این فرد جوکوویچ، بخت اول قهرمانی امسال باشد، شاهد حضور او در جمع فاتحان هر 4 گرنداسلم سالانه خواهیم بود.


در دیگر بازی بخش مردان، اندی ماری بریتانیایی برای عقب نماندن از قافله مدعیان در چهار ست با نتایج 7 بر 6، 2 بر 6، 7 بر 5 و 6 بر یک، داوید فرر، دیگر تنیسور اسپانیایی را برد و به نیمه‌نهایی رسید.


به این ترتیب در مرحله نیمه‌نهایی از ساعت 19  روز جمعه به‌وقت تهران به‌طور همزمان جوکوویچ رویاروی ماری قرار می‌گیرد و واورینکا به مصاف سونگا می‌رود.
در 2 بازی باقی‌مانده یک‌چهارم نهایی بخش زنان، سرنا ویلیامز، زن شماره یک و بخت اول قهرمانی، 6 بریک و 6 بر 3 سارا ارانی را برد.
«تیمه‌آ باسینژکی» هم با نتایج 6 بر 4 و 7 بر 5، آلیسون فن یوتوانک را برد و برای اولین بار به نیمه‌نهایی رسید.


فردا در مرحله نیمه‌نهایی بخش زنان، آنا ایوانوویچ به مصاف سافاروا می‌رود و سرنا ویلیامز مقابل باسینژکی شگفتی‌ساز می‌ایستد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن