تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819826797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم ما راه امام و خط امام را رها نخواهند کرد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


حسن روحانی در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره):
مردم ما راه امام و خط امام را رها نخواهند کرد
رئیس جمهور به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در حرم مطهر ایشان حضور یافت و گفت: راه و مسیرمان را ادامه خواهیم داد و تحریم‌ها را در هم خواهیم شکست.



به گزارش جام نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی که در اجتمام بزرگ مشتاقان حضرت امام در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران صحبت می کرد، گفت: گرچه حادثه رحلت امام بس سنگین و غمناک برای همه عاشقان؛ ملت ایران، مسلمانان و ازادیخواهان جهان بود، اما خداوند عنایتی به این نظام، انقلاب و مردم کرد و در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، خلف صالح آن امام؛ رهبر معظم انقلاب، پرچم مسوولیت این نظام را بر دوش گرفتند.
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه " این ملت تاکنون در برابر همه مشکلات ایستاده است و همچنان خواهد ایستاد"، افزود: امروز بحمدالله بعد از ۲۶ سال می بینیم مسیر، راه و خط امام ادامه دارد و مردم همچنان عاشق این خط و راه و قدردان عزت و آزادی هستند که انقلاب عظیم اسلامی برای آنها به ارمغان آورد.
روحانی گفت: اگر ملت بزرگ ایران در برابر همه مشکلات، استوار ایستاده است بخاطر این است که امام در همه مشکلات با باور به حق و توکل به حق، به حضور، ایستادگی و جهاد مردم، ایمان و باور داشت.
رییس جمهوری در ادامه با تاکید بر اینکه "امام بزرگترین احیاگر اسلام ناب بود و توانست اسلام را به صحن جامعه آورد" ، گفت: مسیر و خط امام توسط مقام معظم رهبری ادامه می یابد و مردم ما راه امام و خط امام را رها نخواهند کرد.
رییس شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه "شرایط امروز منطقه شرایط خاصی است و باید بیش از هر زمان دیگر بیدار و هشیار باشیم"، اظهارداشت: ملت ایران برای حفظ نظام و وحدت جهان اسلام ، صدا و سخن واحدی دارد و نخواهد گذاشت منافع ملی، اساس اسلام ، معنویت اسلام و اخلاق محمدی مورد تاخت و تاز این و یا آن قرار گیرد.   در حال تکمیل...    



۱۳/۰۳/۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن