تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815613072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکلیف پول های بلوکه شده ایران چه می شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تکلیف پول های بلوکه شده ایران چه می شود؟
در روز های واپسین ریاست بلاتر رئیس فدراسیون فوتبال توانست تا حدودی رابطه مناسبی با فبفا پیدا کند و این موضوع جای خوشحالی داشت، اما...

ورود تیم اِی‌آرتی به عنوان تیم دوم مک‌لارن
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در روز های واپسین ریاست بلاتر رئیس فدراسیون فوتبال توانست تا حدودی رابطه مناسبی با فبفا پیدا کند و این موضوع جای خوشحالی داشت و بیشتر درمورد پول های بلوکه شده ایران در فیفا که شاید اگر سب می ماند و رفاقت وی با بلاتر ادامه می یافت این پول هاآزاد و می توانست به فوتبال ما کمک کند اما...


هنوز دیر نیست و با شناختی که از روابط بین الملل کفاشیان و ارتباطات نزدیک وی و از همه مهمتر هوش و ذکاوت وی در باز خوانی دست طرف مقابل،هر کس که به جای بلاتر در این پست قرار گیرد کلید حل این مشکل است و رئیس فدراسیون فوتبال ما با توجه به سمت آسیایی خود می تواند این مشکل را حل کند .

در این راه صد البته که مسئولان ورزش کشور هم باید به وی کمک کنند تا این پل های ارتباطی حفظ شود و ما پس از سال ها که شاهد بودیم دیگر رقیبانمان با لابی ناحق را برای خودشان حق میکردند این بار ما حد اقل حق خودمان را بگیریم.

شایان ذکر است که از اسفند ماه سال گذشته کمیته حقوقی کنفدراسیون آسیا موظف شد پیگیر پول های بلوکه شده ایران باشد و پیگیری این موضوع می بایست اولویت اول کفاشیان و فدراسیون باشد.


**کفاشیان هم زیر ذره‌بین اینترپل رفت!


به نقل از فاکس نیوز پلیس بین الملل اعلام کرده  برخی مقامات فدراسیون‌های فوتبال جهان در تمامی قاره ها مورد تحقیقات این نماد قرار می‌گیرند.


بر اساس این گزارش پلیس نیویورک اعلام کرد فساد مالی در فیفا بسیار گسترده‌تر از آن چیزی است که می‌توان فکرش را کرد.


این گزارش حاکی است؛ حتی بلاتر تحت فشارهای پلیس نیویورک مجبور به استعفا گردید و از سوئیس ممنوع‌الخروج شده است.


گفتنی است، آسیایی‌ها، آفریقایی‌ها و آمریکای لاتین که پیش از این تحت استعمار اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها بودند حامیان اصلی بلاتر برای تصدی ریاست فیفا در پنجمین دوره بودند.


همچنین با توجه به خبر فوق و رای کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران به بلاتر و تبریک 4 روز پیش خود به وی فیفا  رئیس فدراسیون ایران را هم همانند دیگر اعضاء فیفا  به عنوان عضوی از خانواده فوتبال جهان می شناسد و خبر فاکس نیوز با توجه به جایگاه حقوقی کفاشیان به وی مرتبط می شود.
 
 این در حالی است که رسانه‌های غربی خبر از بازجویی بلاتر توسط ماموران FBI دادند و در اظهار نظر اخیر رئیس فدراسیون آفریقای جنوبی شایعه رشوه به سب بلاتر را رد کرده است.
 
لازم به ذکر است علی کفاشیان به تازگی نایب رئیس فدراسیون فوتبال آسیا شده است و البته موضوع تحقیقات اینتر پل در مورد تمامی روسای فدراسیون های فوتبال در جهان صدق می کند و این به معنای نام حقیقی کفاشیان نیست و به دلیل جایگاه حقوقی وی یعنی رئیس فدراسیون فوتبال ایران و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا به صورت خودکار در لیست قرار خواهد گرفت.
 


**بازجویی پلیس آمریکا از بلاتر


به نقل از ABC نیوز، فیفا در هفته اخیر مورد هدف پلیس امنیت آمریکا FBI قرار گرفته و در روز چهارشنبه 7 عضو بلندپایه این نهاد فوتبالی جهان توسط FBI به اتهام دزدی و رشوه و پول شویی دستگیر شدند، اما 2 روز بعد سپ بلاتر برای بار پنجم به عنوان رئیس فیفا انتخاب شد و در سمت خود ابقا شد.


تنها 4 روز بس از انتخابش بعدازظهر روز گذشته بلاتر بر اثر فشارهای غربی‌ها از ریاستش پس از 17 سال استعفا داد.


به تازگی اخبار انتشار یافته از مطبوعات آمریکا حکایت از آن دارد که رئیس 79 ساله و مستعفی فیفا هرچند در پرونده فساد فیفا دخیل نبوده اما به شدت تحت بازجویی ماموران FBI قرار دارد.




انتهای پیام/











اخبار مرتبط

گرند پری کانادا/ پیست مونترآل




۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن