تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803850545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی شخصیت جهانی امام خمینی (ره)


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بررسی شخصیت جهانی امام خمینی (ره)


وسعت شخصیت حضرت امام آنچنان گسترده است که چهره ایشان را بعنوان یک الگوی تمام عیار انقلابی درجهان مطرح کرده و امروز نه تنها پیشکسوتان عرصه های انقلابی، بلکه جوانانی که شمیمی از رایحه خوش امام را استشمام کرده اندشیفته شخصیت الهی و انقلابی امام هستند.
تیتر امشب
درابتدای این گفتگو شیخ عبدالصالح معاون دبیرکل جمعیت علمای اسلامی بحرین درباره اوضاع بحرین و انقلاب مردمی گفت: انقلاب مردمی بحرین از سال 2011 آغاز شده و هنوز جوشش انقلابی و اراده مردم بحرین برای رسیدن به آرمان ها و حقوق شان پابرجاست. وی با تاکید براینکه از آغاز انقلاب مردمی بحرین تاکنون افراد بسیاری کشته و زندانی و 83 مسجد ویران شده است اظهار داشت : با وجود اینها مردم درپی استقلال ، دستیابی به حقوق عادلانه و حق تعیین سرنوشت خود هستند . شیخ عبدالصالح درادامه درباره اندیشه های امام خمینی(ره)، اسلام ناب، محورمقاومت، طغیان علیه ستم و تلاش برای دستیابی به اهداف اسلامی را ویژگی مشترک همه انقلابیون اسلامی دانست و تصریح کرد: امام خمینی در زمانی انقلاب کرد که زمان شکست کشورهای عربی بود و پیروزی انقلاب اسلامی ایران مانند نسیمی در کالبد جهان اسلام دمیده شد و مسلمانان را زنده و هوشیار کرد . معاون دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین با تاکید براینکه تمامی پیشروی های دنیای اسلام تحت تاثیر قیام امام خمینی(ره) وطغیان اوعلیه استبداد و طاغوت بوده است گفت : انقلاب امام خمینی(ره) وجدان های ناامید را امیدوار کرد و آنها حاکمیت اسلام را باور کردند.
 
تیتر امشب

دربخش دیگراین گفتگوعبدالناصرالراشدی عضو شورای سیاسی جنبش مستقل عدالت یمن ابتدا با تشریح وضع یمن گفت: وضع یمن روز به روز بدتر می شود و براساس گزارش ها 16 میلیون نفر دریمن آب شرب ندارند اما ما به آل سعود می گوییم که اگر آب را از ما بگیرند ما ازآب چاه می نوشیم اما از انقلاب خود دست بر نمی داریم . الراشدی در ادامه درباره ابعاد شخصیتی بنیانگذارانقلاب اسلامی ایران با تاکید براینکه امروز دردنیا کسی نیست که درپی عدالت خواهی باشد وامام خمینی را نشناسد اظهارداشت : امام خمینی(ره) شخصیتی است که زبان ها درتوصیف او الکن و قلم ها در نوشتن ویژگی های ایشان ناتوان است .

عضو شورای سیاسی جنبش مستقل عدالت یمن با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) مردی است که به تنهایی استکبار جهانی را به چالش کشید و با آن روبرو شد تصریح کرد: از آنجا که امام مردی است که اسلام واقعی را به دنیا معرفی کرد، دلهای مردم آزاده و آزادیخواه جهان برای او می تپد. وی افزود: امام با استفاده ازوحدت کلمه و مقاومت در برابر استکبار به همه نشان داد که جمهوری اسلامی ایران می تواند الگوی مردم جهان و کشورهای اسلامی باشد چرا که با تحقق عدالت اسلامی معنای کلمه اسلام را در دلهای ما کاشت . الراشدی با تاکید بر اینکه اگر امام خمینی نبود مقاومت هیچ گاه شکل نمی گرفت خاطر نشان کرد: آن چیزی که امام خمینی به دنیا نشان داد این بود که من مسلمانم و برای زندگی مسالمت آمیز تلاش می کنم .

  


دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن