تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820228204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون ظریف به وزیر خارجه قطر چه گفت؟


واضح آرشیو وب فارسی:استان نیوز: معاون وزیر خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه قطر، اقدامات مبتنی بر روش‌های تشدیدکننده ناامنی در منطقه را غیرسازنده دانست.
به گزارش «استان نیوز»، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار که در حاشیه اجلاس وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در کویت انجام شد، بر ضرورت همکاری بیشتر کشورهای منطقه تاکید و اظهار کرد: دکتر ظریف با سفر به کویت و حضور در نشست وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی بار دیگر بر راهبرد دوستی، همکاری و همزیستی مبتنی بر برادری با کشورهای اسلامی منطقه تاکید کرد.

وی بر راهکار سیاسی برای حل بحران یمن و سوریه تاکید کرد و اقدامات مبتنی بر روش‌های تشدیدکننده ناامنی در منطقه را غیرسازنده دانست.

خالد بن محمد العطیه وزیر خارجه قطر نیز در این دیدار با تاکید بر نقش مهم مشورت‌های منطقه‌ای، تروریسم را خطری جدی دانست و گفت: امنیت کشورهای منطقه مرتبط با هم است و همه از ناامنی منطقه متضرر خواهیم شد.

در این دیدار که روز پنجشنبه انجام شد، علاوه بر مناسبات دوجانبه، آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی مورد رایزنی قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در ادامه دیدارهای خود، با وزرای خارجه و مقامات عالیرتبه نیجر، تونس، جیبوتی و کامرون دیدار و ضمن تبریک روز آفریقا با مروری بر روابط تهران و کشورهای آفریقایی، اهمیت راهبردی همکاری‌های دوجانبه میان ایران و آفریقا را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین در دیدار با وزیر خارجه جیبوتی بر تسهیل و تسریع در ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به یمن تاکید کرد.


منبع: ایسنا

8 /3 /1394    ساعت : 10:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: استان نیوز]
[مشاهده در: www.ostannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن