تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820532935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصعب یحیایی/ شرم الشیخ؛ شرمساری شیوخ...!


واضح آرشیو وب فارسی:استان نیوز: هرچه باشد به نظر نمی رسد پادشاه فرتوت و بیمار عربستان دیگر نایی برای جلوگیری از بیداری اسلامی داشته باشد و سرازیر کردن دلار و دینارهای نفتی به جیب ارتش برای بمباران عقاید مردم ناموفق خواهد بود!
استان نیوز/ مصعب یحیایی - ترس از طغیان و شورش های مردمی در حکومت های غیردموکراتیک همیشه منجر به سرکوب و ایجاد فضای امنیتی در این گونه نظام ها و کشورها شده است، به نحوی که با محدود کردن آزادی های فردی و اجتماعی سعی دارند رفتار افراد را کنترل کنند. به طور مثال عربستان سعودی که جزء کشورهای صدرنشین در حوزه رفتارهای غیردموکراتیک است با امنیتی کردن فضای کشور و نیز سانسور شدید خبری و اتخاذ استراژی "انزوای رسانه ای" جهت جلوگیری از ایجاد جنبش در کشور خود اقدام کرده و می کند.



حمله ی نظامی این کشور به یمن را نیز می توان در راستای همین هدف یعنی "جلوگیری از نفوذ و بسط اندیشه ی انقلابی و ایجاد جنبش در میان مردم منطقه" ارزیابی کرد.  به نحوی که شاهد هستیم شیوخ دیگر کشورهای عربی نیز با حمایت از عربستان جهت حمله ی نظامی به یمن در سرکوب بیداری اسلامی در منطقه سعی و تلاش دارند.

اجلاس "شرم الشیخ" که با همین دستور – یعنی سرکوب خیزش مردمی یمن - تشکیل گردید نیز گواه این دلهره و ترس است. البته سران کشورهای عربی در کارنامه خود حمایت مالی و نظامی گسترده از صدام را نیز در جنگ تحمیلی علیه ایران انقلابی دارند و به گواه برخی کارشناسان، شورای همکاری خلیج فارس اساساً با هدف جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی ایران در این کشورها تاسیس گردید.

هرچه باشد به نظر نمی رسد پادشاه فرتوت و بیمار عربستان دیگر  نایی برای جلوگیری از بیداری اسلامی داشته باشد و سرازیر کردن دلار و دینارهای نفتی به جیب ارتش برای بمباران عقاید مردم ناموفق خواهد بود! سرکوب مردم با شلیک موشک و گلوله قادر نیست عقاید و باورهای مردم را نیز هدف قرار دهد و روز به روز و لحظه به لحظه  آنان را بر عهد خود استوارتر  می کند.

حمله نظامی عربستان و حمایت اتحادیه عرب از این اقدام تردید را از دل همگان می زداید و "خادم الحرمین" را در کسوت حقیقی خود یعنی "خدام الاسرائیل" به نمایش می گذارد و این از برکات بیداری اسلامی ست.

 این حمله هرچند منجر به ایجاد تلفات و خسارات زیادی در یمن می گردد اما در مقابل باید به آثار آن از جمله آگاه شدن مردم دنیا و شناخت ماهیت عمال آمریکایی-اسرائیلی در منطقه اشاره کرد و نباید فراموش کرد که برای آزادی باید خون داد و برای ایجاد صلح باید به فکر جنگ بود!

شلیک موشک های آمریکایی و اسرائیلی از عربستان سعودی آتش آزادی خواهی را نه تنها در قلوب مردم یمن بلکه در سراسر منطقه غرب آسیا روشن خواهد کرد و این از برکات بیداری اسلامی ست.

دیری نخواهد پایید که شاهد شعله و شراره بیداری اسلامی در عربستان خواهیم بود و بی شک اجلاس "شرم الشیخ" جز "شرمساری شیوخ" نتیجه ای نخواهد داشت. ان شا الله...
9 /1 /1394    ساعت : 21:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: استان نیوز]
[مشاهده در: www.ostannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن