تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820772591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طي ده سال گذشته 92 کارآفرين برتر در قم شناسايي شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۳۰ب.ظ)
مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان قم: طي ده سال گذشته 92 کارآفرين برتر در قم شناسايي شده‌اند موج - قم - مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان، گفت: در 10 سال گذشته، 92 کارآفرين برتر در قم شناسايي شده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان قم در دهمين جشنواره امتنان از کارآفرينان برتر استان قم که به همت شرکت صنعتي تکران مبرد توليد کننده محصولات ايستکول و در سالن آمفي تئاتر سازمان فني و حرفه‌اي استان قم برگزار شد، گفت: از 22 بهمن پارسال، ثبت نام انتخاب کارآفرينان برتر استان به صورت الکترونيکي و از طريق سايت اينترنتي مربوطه شروع شد که در دوره‌هاي گذشته رواج نداشت.
وي با بيان اينکه دهمين جشنواره کارآفرينان برتر با دقت و تلاش بيشتري نسبت به دوره‌هاي گذشته برگزار شده است، گفت: در مجموع 120 کارآفرين در سه حوزه صنعت، معدن و تجارت، صنعت و کشاورزي و خدمات ثبت نام کردند که از اين تعداد، 10 نفر به عنوان کارآفرين برتر انتخاب شدند.
نصرالله بازوند گفت: در مجموع ده سال برگزاري جشنواره کارآفرينان برتر در استان قم، حدود 92 کار آفرين برتر در مجموع اين مدت انتخاب شدند که تعدادي از آنها در طول ده سال، دو بار انتخاب و حتي عده‌اي به عنوان کارآفرين برتر ملي داشتيم و اميدواريم اين بار هم کارآفرين برتر ملي داشته باشيم.
وي با بيان اينکه استان به عنوان استان پيشتاز در تشکيل کانون کارآفرينان بوده است، گفت: کانون کارآفرينان قم به رياست استاندار برگزار و مسئوليت‌هاي مختلف اين کانون بين کارآفرينان عضو تقسيم شد.
بازوند افزود: اميدوارم در آينده و با فعاليت اين کانون در کنار جامعه کانون کارفرمايي و کارگري استان، دست به دست هم دهيم تا گرهي از مشکلات استان را برطرف کنيم؛ چرا که مشکلات توليد در استان قم بالاست و اگر فکري نکنيم، دچار مشکل خواهيم شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن