تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814271677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب «عهد مشترک» در منطقه 6 توزيع مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۳۴ب.ظ)
کتاب «عهد مشترک» در منطقه 6 توزيع مي شود موج - همزمان با فرا رسيدن سالگرد زعامت حضرت آيت الله خامنه اي کتاب «عهد مشترک» در ميان مساجد، تکايا و مراکز فرهنگي-هنري منطقه 6 توزيع مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، توزيع کتاب «عهد مشترک» که مـروري بر مستـندات قرآني و معارف انقلاب اسلامي مندرج در پيام تاريخي حضرت آيت الله خامنه اي در اولين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) است، همزمان با ايام ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، در ميان مراکز فرهنگي و مذهبي منطقه 6 تهران توزيع مي شود.
«عهد مشترک» نام کتابي است که در آن سعي شده مباني انقلاب اسلامي و تکاليف و تعهدات مردم نسبت به انقلاب و نظام از مجموعه بيانات و پيام‌هاي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي گردآوري شود. همان‌گونه که امروز نامه‌هاي نوراني اميرالمؤمنين (ع) که در قالب «عهد» روانه مردم بلاد مي‌کردند، نسل‌به‌نسل منتقل شده و به ما رسيده، ان‌ شاءالله «عهد مشترکِ» بين مردم و مقام معظم رهبري نيز، دست‌به‌دست بين متعهدان به انقلاب بگردد و به اثري ماندگار، براي نسل‌هاي آينده تبديل شود، تا آن را مبنايي بر تکاليف زندگيِ اجتماعي خود قرار دهند.
براي توليد اين کتاب، از بين بيش از سه‌ هزار سخنرانيِ دوران رهبري معظم‌له، بخش‌هايي که خطوط اصلي معارف انقلاب و توقعات نظام اسلامي از مردم را مشخص مي‌کند، جدا شده است.
پيام مقام معظم رهبري به عموم مردم در اولين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني، که داراي ويژگي‌هاي خاص و جامع‌الابعادي است، به‌عنوان محور اين کتاب انتخاب شده است. معظم‌له در اين پيام، اساسي‌ترين معارف انقلاب را تبيين کرده‌اند و با توجه به بيعت عظيمِ يک سالِ قبل از پيام، بار سنگين انتظارات و توقعات انقلاب را با مردم در ميان گذاشته‌اند. استفاده از آيات قرآن در اين پيام، آن را به پيامي قرآني مبدل کرده است.
علاقه مندان جهت دريافت اين کتاب مي توانند به فرهنگ سراي سرو واقع در خيابان ولي عصر(عج)، بالاتر از پارک ساعي، کوچه ساعي يکم مراجعه نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن