تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 20 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799780966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل ورود و خروج منزل با تلفن همراه


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:

مخترع ایرانی ساخت کنترل ورود و خروج منزل با تلفن همراه یک محقق ایرانی موفق شد تا آیفون تصویری هوشمندی را طراحی کند تا ورود و خروج افراد از منزل و یا محل کار با تلفن همراه امکان پذیر شود.
 

وحید ملکیان مخترع «آیفون تصویری هوشمند» گفت: یکی از مسایل مهمی که در جوامع امروزی مطرح شده، امنیت، نظارت و کنترل از راه دور در مجتمع های مسکونی و اداری است که سبب می شود افراد همواره در خارج از محیط منزل و یا دفتر خود دغدغه وضعیت تردد، نظارت و کنترل در واحد های خود را داشته باشند. وی افزود: با پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه شبکه اینترنت و تلفن همراه، بحث کنترل توسط این شبکه­ ها از موضوعات به روز و پر کاربرد است که می­ توان از این تکنولوژی ­ها در سیستم های امنیتی ساختمان­ های تجاری و مسکونی استفاده کرد. ملکیان اظهار کرد: اختراع سیستم آیفون تصویری هوشمند با قابلیت های منحصر به فرد خود به منظور افزایش امنیت و آرامش و سهولت نظارت بر منازل و دفاتر به گونه ای طراحی شده است تا افراد به راحتی بتوانند از طریق نرم افزار طراحی شده از طریق اینترنت و تلفن همراه خود از راه دور اجازه ورود و خروج افراد دیگر به محل مورد نظر را صادر کنند. دانشجو دکتری دانشگاه پلی تکنیک تهران با بیان اینکه در این آیفون هوشمند از تکنولوژی پیشرفته پردازش تصویر استفاده شده است، افزود: به منظور سهولت کنترل تردد، این سیستم دارای قابلیت کشف و ثبت چهره افراد مراجعه کننده است که پس از ثبت چهره و زمان مراجعه، اقدام به ارسال اطلاعات اخذ شده از طریق نرم افزار طراحی شده می کند. صاحب واحد پس از دریافت اطلاعات و مشاهده چهره شخص مراجعه کننده می تواند علاوه بر نظارت های لازم، دستور باز و بسته شدن درب های واحد را صادر کند. وی همچنین در مورد بحث تجاری سازی آیفون تصویری هوشمند گفت: هزینه تولید و قیمت تمام شده آن بسیار به صرفه است و وجود تمامی نوآوری و امکاناتی که در طراحی این سیستم بکار گرفته شده، قیمت آن از نمونه های متداول در بازار که هیچکدام از تکنولوژی های فوق را ندارند، کمتر بوده و از این لحاظ با نمونه های خارجی موجود در بازار ایران و بازار بین المللی هم از لحاظ تکنولوژی و هم از نظر قیمت تمام شده کاملا قابل رقابت خواهد بود. ملکیان افزود: نوآوری هایی به کار گرفته شده در این ایفون تصویری هوشمند در نمونه های خارجی وجود ندارد و اکنون در مرحله برنامه ریزی برای تجاری سازی این آیفون هستیم. آیفون تصویری هوشمند در اداره ثبت اختراعات به ثبت رسیده و در سومین ایده بازار عمومی دانشگاه امیرکبیر شرکت کرده است.این طرح با همکاری علیرضا آقایی انجام گرفته است.(مهر)


 


سه شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 12:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن