تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802771894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصیص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام مازندران 10 سال زمان نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تخصیص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام مازندران 10 سال زمان نیاز دارد استان‌ها > مازندران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: تعداد پروژه‌های نیمه تمام مازندران چند برابر شده و تخصیص اعتبارات بالغ بر 10 سال طول می‌کشد.

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین  منطقه استان مازندران، امیدعلی پارسا امروز 11 خردادماه 94 در نخستین نشست خبری خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عنوان راهبرد توسعه در سطح کشور و استان‌ها مدیریت می‌شود. وی ادامه داد: سخنگوی دولت برای روسای مدیریت برنامه‌ریزی استان‌ها، راهبری توسعه استان‌ها، قانون‌گرایی و عدالت‌محوری را صادر کرده است. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران، فرهنگ توسعه را ارتقای کمی و کیفی سطح زندگی عامه مردم دانست و افزود: وظیفه‌مندی دولت ایجاد بستر و فضای کسب و کار مناسب است. پارسا با بیان اینکه  اگر اقتصاد کشور 7 تا 8 درصد رشد نکند اهداف سند چشم‌انداز توسعه محقق نخواهد شد و باید راهکاری برای تولید ناخالص داخلی استان و رسیدن به رشد 8 درصد داشته باشیم، گفت: نرخ رشد اقتصادی برای سال جاری 2.5 درصد پیش‌بینی شده است. وی خاطرنشان کرد: لازمه ایجاد فضای کسب و کار برای بخش غیر دولتی، دستیابی به رشد 8 درصدی است. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران ادامه داد: قواعد فضای کسب و کار و مجموعه فرآیندهای استان باید روشن و شفاف باشد تا سرمایه‌گذارانی که وارد استان می‌شوند اولویت اصلی استان را بدانند. پارسا اظهار کرد: سهم بخش اعتبارات استانی در کل کشور کمتر از 10 درصد بوده که جایگاه مازندران در این میان مطلوب است. وی افزود: سهم اعتبارات استانی از کشور 4 درصد و سهم تولید ناخالص داخلی 4 درصد است. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با بیان اینکه تعداد پروژه‌های نیمه تمام کشور چندین برابر شده و تخصیص اعتبارات بالغ بر 10 سال طول می‌کشد، گفت: قدرت خرید مردم در جامعه شهری و روستایی از 84 به 92 کاهش یافته و قدرت خرید مردم در جامعه روستایی 6 درصد و شهری 3 درصد کاهش یافته است. پارسا اظهار کرد: بودجه سال 94 در حالی تنظیم می‌شود که درآمد ارزی کشور جالب نیست و بیش از 80 درصد کارها هزینه‌ای و کمتر از 20 درصد ساخت‌وساز و عمرانی انجام می‌شود. وی افزود: جهت‌گیری دولت در سال 94 به سمت کاهش هزینه‌های جاری است. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با بیان اینکه 85 درصد کارها به صورت ملی تصمیم‌گیری می‌شود و کمتر از 15 درصد به صورت استانی است، گفت: انجام کارهای سرمایه‌بر به صورت ملی تعریف شده است. پارسا به برنامه‌های آمایشی استان اشاره کرد و عنوان داشت: در برنامه ششم توسعه استان، برنامه‌های عملیاتی برای اجرای رفع چالش اساسی توسعه استان در دستور کار قرار می‌گیرد. وی با بیان اینکه منابعی که به عنوان سقف درآمدی برای دستگاه‌های اجرایی تخصیص داده می‌شود 85 درصد است، گفت: به دنبال خلاقیت، نوآوری و سرمایه‌گذاری بخش‌ خصوصی در استان هستیم. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با اشاره به اینکه تمامی پروژه‌های عمرانی استان اولویت‌بندی می‌شود، اظهار کرد: 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در استان نیاز است. پارسا اظهار کرد: اعتبارات هزینه‌ای در کشور 20.7 درصد و در مازندران 21.4 درصد از کل اعتبارات است.      

کلید واژه ها: استان مازندران -




سه شنبه 12 خرداد 1394 - 11:51:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن