تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820088960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلوگيري از زمين خواري ها مختص ريزدانه ها نيست/ برخورد با اشخاص و نهادهاي مختلف


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۵۰ق.ظ)
جلوگيري از زمين خواري ها مختص ريزدانه ها نيست/ برخورد با اشخاص و نهادهاي مختلف موج - عضو شوراي اسلامي شهر تهران گفت: مردم بايد بدانند که برخورد با زمين خواري ها مختص ريزدانه ها نيست و با تمام نهادها و اشخاص متخلف برخورد خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، علي صابري در يکصد و پنجاه و هشتمين جلسه علني از شوراي اسلامي شهرتهران با بيان اين مطلب تصريح کرد: بعد از بيانات مقام معظم رهبري شاهد هستيم که مسئولان وزارت مسکن، دستگاه هاي امنيتي و سياسي فشارهاي خود در بحث جلوگيري از زمين خواري ها را افزايش داده اند.
وي افزود: بايد اين اقدامات در ميان شهروندان ايجاد شود تا مسئولان کشور با هرگونه تخلفي برخورد کرده و اين برخوردها مختص افراد عادي نخواهد بود.
عضو کميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهرتهران با اشاره به نهايي شدن برنامه جامع حمايت از حقوق معلولين اظهار کرد: بعد از کار کارشناسي بر روي طرح جامع حمايت از حقوق معلولين خوشبختانه اين طرح به تصويب رسيده است.
وي ادامه داد: متاسفانه تصميم گيري ها در رابطه با اين طرح ميان دولت و مجلس مشکلاتي را در اين زمينه ايجاد خواهد کرد.
صابري با ارائه جزئياتي از اين مشکلات اذعان کرد: با تغيير هر دولت ممکن است در مصوبات اين طرح مشکل ايجاد شود ضمن اينکه مجلس شوراي اسلامي نيز تغييراتي را بعد از چند سال خواهد داشت و ممکن است نظريات اشخاص با يکديگر متفاوت باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن