تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820948493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۴۵۰ خانواده زير پوشش انجمن حمايت از خانواده زندانيان لرستان قرار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۴۵ق.ظ)
مدير کل زندان‌هاي لرستان: ۴۵۰ خانواده زير پوشش انجمن حمايت از خانواده زندانيان لرستان قرار دارند موج - مدير کل زندان‌هاي استان لرستان گفت: اکنون ۴۵۰ خانواده زير پوشش انجمن حمايت از خانواده زندانيان لرستان هستند و از کمک‌هاي اين انجمن بهره‌مند مي‌شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدعلي محمدي در مراسم روز ملي حمايت از خانواده زندانيان در خرم‌آباد گفت: کساني که به هر دليلي وارد زندان مي‌شوند از ديد ما مطرود از جامعه نيستند و قابليت بازگشت به جامعه را دارند و ما در زندان‌ها اين تلاش را انجام مي‌دهيم، اما؛ بخش ديگر اين چرخه مربوط به خانواده زندانيان است که در واقع به صورت ناخواسته گرفتار شده‌اند.
مدير کل زندان هاي استان لرستان افزود: اکنون بيش از ۸۰ درصد خانواده هاي زندانيان در استان لرستان نيازمند حمايت هاي اقتصادي و اجتماعي هستند، البته يکي از معضلات خانواده هاي زندانيان مشکلات اقتصادي است و اين در حالي است که در ديگر ابعاد اجتماعي، فرهنگي و... نيز نيازمند حمايت جدي هستند. وي تصريح کرد: رويکرد نظام جمهوري اسلامي ايران اصلاح و تربيت جامعه؛ به ويژه اقشار آسيب پذير و کم درآمد است، و يکي از اين اقشار آسيب پذير جامعه، خانواده هاي زندانيان هستند که همواره بايد مورد توجه جدي قرار گيرند.
بنا بر اعلام سازمان زندان ها اين مقام قضايي افزود: اکنون انجمن حمايت از خانواده زندانيان با انجام کارهاي خودجوش و مردمي اقدام به حمايت از خانواده زندانيان استان کرده است. در کنار برنامه هاي فرهنگي، آموزشي، اجتماعي و... براي زندانيان همواره در برنامه ريزي ها خانواده آنها نيز درنظر گرفته مي شوند که خوشبختانه با تلاش همکارانم به عنوان تلاشگران عرصه اصلاح و تربيت در برنامه ها خانواده زندانيان به عنوان يکي از گروه هاي هدف اصلي مد نظر قرار دارند. توانمندسازي خانواده هاي زندانيان بايستي مورد توجه باشد و امروز مهم ترين ايده و رويکرد سازمان زندان ها و همچنين انجمن حمايت از زندانيان حرکت به سمت توانمند سازي خانواده هاي زندانيان است.
وي با تاکيد بر اين که براي حل مشکلات خانواده زندانيان به عزم ملي نياز است، افزود:اگر به قابليت‌هاي موجود در خانواده‌هاي زندانيان توجه کنيم، آنها مي‌توانند به اعضاي تاثيرگذاري در جامعه تبديل شوند که در اين راه دو محور بحث کمک و حمايت دستگاه‌ها و ديگري برنامه‌ريزي براي توانمندسازي اين خانوارها مورد توجه است. چنين کمک‌هاي اوليه‌اي باعث مي‌شود، خانوارها به بالندگي برسند که از اين‌رو سازمان زندان‌ها نيز در اين مسير گام برمي‌دارد و انجمن حمايت از خانواده زندانيان نيز کمک‌هاي خيلي خوبي انجام مي‌دهد که يقينا تاثير بسيار خوبي خواهد داشت.
وي با اشاره به فعاليت‌هاي انجمن حمايت از خانواده‌هاي زندانيان در استان لرستان، گفت:سال گذشته ۵۰ مورد بازديد از وضعيت خانواده‌هاي زندانيان توسط اين انجمن انجام شد و به ۲۰۰ خانوار نيازمند سبد کالا و نوشت افزار داده شد. اکنون ۴۵۰ خانوار زير پوشش انجمن حمايت از خانواده زندانيان قرار دارند و از کمک‌هاي اين انجمن بهره‌مند مي‌شوند و علاوه بر آن ۸۷۱ خانواده زنداني در لرستان زير پوشش کميته امداد امام خميني هستند که سال گذشته هفت ميليارد و ۷۶۵ ميليون ريال به آنها کمک شد و ۹۳ وام اشتغال‌زايي نيز توسط کميته امداد در اختيار اين خانواده‌ها قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن