تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821114016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي ۳۰۰ دستگاه اتوبوس براي اعزام زائران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ خرداد ۱۳۹۴ (۹:۴۵ق.ظ)
آمادگي ۳۰۰ دستگاه اتوبوس براي اعزام زائران موج - رئيس روابط عمومي اداره راه و شهرسازي استان مرکزي از استقرار چهار ايستگاه راهدارخانه براي خدمات‌دهي به مسافران در مسير کاروان زائران مرقد امام (ره) در محورهاي شهرستان اراک خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، يحيي کمال‌آبادي، رئيس روابط عمومي اداره راه و شهرسازي استان مرکزي، در خصوص جزئيات برنامه‌ها و خدمان اداره کل راه و شهرسازي اين استان در آستانه ايام ارتحال امام خميني (ره)، گفت: در حال حاضر چهار ايستگاه راهدارخانه در محورهاي اراک - بروجرد، اراک - سلفچگان و ورودي خمين براي خدمات‌رساني به زائرين مرقد امام راحل مستقر شده و آماده ارائه خدمات گوناگون و امکانات به زائرين هستند.
کمال‌آبادي همچنين تأکيد کرد: با هدف ارتقاي ايمني جاده‌ها و مسير کاروان اعزامي، گشت‌هاي راهداري همواره در اين حوزه‌ها فعال هستند.
وي در ادامه نصب بنرهاي مرتبط با ارتحال در مسير کاروان را از ديگر اقدامات اداره راه و شهرسازي در استان اعلام کرد.
غلام عباس بهرامي نيا، رئيس کميته حمل‌ونقل ستاد ارتحال امام (ره)، نيز دراين‌باره اعلام کرد: با توجه به هماهنگي‌هاي انجام شده با نهادهاي مرتبط ۳۰۰ دستگاه اتوبوس و ۳۸۰ دستگاه ميني‌بوس براي اعزام ۲۰ هزار زائر از ۱۱ شهرستان استان آماده خدمت‌رساني هستند.
بهرامي نيا در ادامه افزود: در طول مسير چند دستگاه کاميون، تيم‌هاي تعميراتي و همچنين ۲ دستگاه گشت راهداري نيز علاوه بر راهداران استاني زائران را تا مقصد همراهي کرده تا در زمان بروز مشکل خدمات لازم را انجام دهند.
وي در خصوص فعاليت‌هاي اين کميته در اين ايام گفت: تمامي اقدامات لازم براي جابه‌جايي مسافران در داخل استان و برپايي مراسم در پايانه بار اراک نيز انجام شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن