تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812912790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه روستای دیگر در شهرستان چگنی به شبکه گاز طبیعی متصل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سه روستای دیگر در شهرستان چگنی به شبکه گاز طبیعی متصل شدند استان‌ها > لرستان - سرپرست اداره گاز شهرستان چگنی از اتصال لوله گاز سه روستای دیگر از شهرستان چگنی به شبکه گاز طبیعی خبر داد.

  "داوود بیگلری" در گفتگو با خبرنگار خبر چگنی، با اشاره به بهره مند شدن سه روستای دیگر در شهرستان چگنی از نعمت گاز طبیعی گفت: سه روستای بن ریتله، چهارگوش و زهراکار نسار دله در شهرستان چگنی در روزهای گذشته به شبکه گاز رسانی متصل شده اند و کارهای علمک گذاری این روستاها نیز انجام شده و در روزهای آینده اشتراک پذیری از این روستاها آغاز می شود. وی در خصوص تعداد مشترکین گاز شهرستان چگنی تا کنون اظهار کرد: تعداد 2269 مشترک گاز تا کنون در شهرستان چگنی وجود دارد. سرپرست اداره گاز شهرستان چگنی افزود: از این تعداد مشترک 950 مشترک در بخش مرکزی و 1319 مشترک در بخش ویسیان می باشند. وی یادآور شد: از این تعداد مشترک تعداد 9 مشترک در ادیبهشت ماه سال جاری در بخش مرکزی اضافه شده است. این مقام مسئول عنوان کرد: شرکت گاز شهرستان چگنی از ساعت 7 صبح تا 16 بهد از ظهر آماده ارائه خدمات به مراجعین است.    



سه شنبه 12 خرداد 1394 - 08:02:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن