تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812862505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس شورای اسلامی استان لرستان: فرهنگ پرداخت عوارض ساختمانی در روستاهای بروجرد تقویت شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس شورای اسلامی استان لرستان:
فرهنگ پرداخت عوارض ساختمانی در روستاهای بروجرد تقویت شود
رئیس شورای اسلامی استان لرستان گفت: فرهنگ پرداخت عوارض ساختمانی در روستاهای بروجرد تقویت شود.

خبرگزاری فارس: فرهنگ پرداخت عوارض ساختمانی در روستاهای بروجرد تقویت شود



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، احمدرضا محمدی عصر امروز در همایش دهیاران بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستا باید در راستای نهادینه کردن این فرهنگ در روستاهای زیرمجموعه خود تلاش کنند.
وی افزود: پیشرفت شهر و روستا در گروی همدلی و همزبانی مردم با یکدیگر و مردم با مسئولان است، بر این اساس دهیاران پیگیری مشکلات روستا و تلاش در راستای رفع آنها را باید در دستور کار خود قرار دهند.
رئیس شورای اسلامی استان لرستان، عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب در قالب شعار سال و حرکت در چارچوب این شعار را از وظایف دهیاران برشمرد و ادامه داد: مردم مؤمن و ولایی شهرستان بروجرد همچون دیگر هموطنان خود همواره در صحنه‎های حساس و مهم انقلاب حضور یافته و حرکت در مسیر اهداف و آرمان‎های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش همگان گذاشته‎اند.
محمدی تأکید کرد: در این پیچ حساس از انقلاب و مقطع زمانی کنونی که دشمنان تحریم‎ها را علیه جمهوری اسلامی ایران شدت بخشیده‎اند، تعامل مردم با دولت راهکار اساسی و عملیاتی به منظور مقابله با تحریم‎ها و بی‎اثر کردن نقشه‎های دشمنان است.
وی، گازرسانی را یکی از اولویت‎های اصلی روستاهای بخش مرکزی و از مطالبات اصلی مردم آن برشمرد و اضافه کرد: گازرسانی به 80 درصد روستاهای بالای 20 خانوار و قرار گرفته در مسیر خط انتقال تا پایان سال جاری در دستور کار است.
رئیس شورای اسلامی استان لرستان بر ضرورت مدیریت صحیح منابع آب تأکید و عنوان کرد: به واسطه خشکسالی‎های اخیر مشکلات تأمین آب در برخی روستاها خصوصاً روستاهای شمال بروجرد محسوس است.
محمدی در پایان از حفر چند حلقه چاه آب به منظور کاستن از مشکلات آب روستایی در این شهرستان خبر داد و تأکید کرد: تقویت مشارکت مردمی و فرهنگسازی در زمینه استفاده بهینه از منابع آب در دو بخش شرب و کشاورزی نقش مؤثری در مدیریت منابع آب و عبور از بحران بی آبی دارد.
انتهای پیام/85013/ذ30

94/03/11 - 17:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن