تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819420395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هندبالیست‌های ایرانی ضعف فیزیکی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اسماعیلاجیچ:
هندبالیست‌های ایرانی ضعف فیزیکی دارند
گزینه‌ی سرمربیگری تیم ملی هندبال گفت: طی بررسی‌های انجام شده دریافتم، هندبالیست‌های ایرانی داری ضعف فیزیکی هستند.

هندبالیست‌های ایرانی ضعف فیزیکی دارن
عرفان اسماعیلاجیچ گزینه‌ی سرمربیگری تیم ملی هندبال ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: پس از جلسات برگزار شده در خصوص قرار و مسائل هنوز امضای نهایی انجام نشده و به توافق نرسیده ایم.
 
وی در خصوص تماشای یک بازی از دو تیم لیگ هندبال ایران بیان کرد: از نظر من این دو تیم بسیار آماتور بازی کردند چرا که بازیکنان دو تیم بیشتر از رقابت‌ مشغول صحبت در زمین بودند!
 
وی افزود: نزدیک تصمیمات نهایی هستیم و به اعتقاد من ایران در هندبال مستعد پیشرفت است، اما باید در این راستا کارهای بسیار زیادی صورت گیرد تا قهرمانی آسیا شود.
 
گزینه‌ی سرمربیگری تیم ملی تصریح کرد: در صورتی که بنده به عنوان سرمربی انتخاب شوم و بتوانم پشتیبانی و حمایت فدراسیون و جلب اعتماد آنها، برنامه‌های بسیاری را پیش روی دارم و معتقدم هستم که کار برایم ارزش بیشتری نیست به مادیات دارد.
 
اسماعیلاجیچ عنوان کرد: علاقه‌مند به همکاری با تیم ملی ایران هستم، از نظر من مشکل اساسی هندبالیست‌های ایرانی ضعف فیزیکی  آنهاست، هندبالیست‌های حرفه‌ای باید تفکر و فیزیک و آمادگی جسمانی خوبی داشته باشند، این در صورتی است که ورزشکاران هندبال ایران سیستم زندگی یک ورزشکارحرفه‌ای را بدارند و باید تمرین و استراحت و تغذیه‌ی مناسبی داشته باشند و تمام تمرکزشان را روی حرفه‌ی شان بگذراند تا بتواند به عرصه‌های بین المللی راه یابند.
 
وی در پایان گفت: اگر من به عنوان سرمربی انتخاب شوم جهت تقویت ضعف بدنی هندبالیست‌ها همراه خود بدنسازی حرفه‌ای خواهم آورد.
 
انتهای پیام/




اخبار مرتبط

مذاکرات با سرمربی تیم ملی ادامه دارد
با تایید وضعیت مالی سرمربیگری تیم ملی هندبال کشورمان انتخاب می‌شود
کارنامه موفق اسماعیلاجیچ نوید روزهای درخشان هندبال را می‌دهد
بخت نخست سرمربیگری تیم ملی هندبال وارد ایران می شود




۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن