تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815507143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه های اطلاعاتی بايد برنامه اتمی ايران را زير نظر داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مديرسازمان سيا:
دستگاه های اطلاعاتی بايد برنامه اتمی ايران را زير نظر داشته باشند
جان برِنن، مدیر سازمان جاسوسی آمریکا، سیا گفت با وجود نظارت های آژانس، باید دستگاه های اطلاعاتی نیز برنامه اتمی ایران را زیر نظر داشته باشند.
به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی بی اس؛ برِنن در برنامه «Face: Nation» درباره اینکه اگر با ایران به توافق برسیم، آیا اطلاعات کافی در اختیار داریم که بدانیم ایرانیان تقلب نمی کنند گفت یکی از بخش های بسیار قوی که مورد مذاکره است و امید می رود به دست بیاید، اقدامات بازرسی بسیار شدیدی است که بخشی از چارچوب یاد شده است.
وی ادامه داد آژانس بین المللی انرژی اتمی و دیگران به تاسیسات مختلف هسته ای دسترسی خواهند داشت ولی من باور دارم که دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و سایر کشورها می بایست نظارت داشته باشند تا ببیند ایران به تعهدات خود براساس این توافق، پای بند است یا نه. ما با شرکای خود همکاری نزدیکی داریم و با این کار، اطلاعات زیادی درباره برنامه اتمی ایران در یک دهه اخیر به دست آورده ایم. از این رو، من اطمینان دارم که می توانیم توانمندی هایی را که به دست آورده ایم، به کار گیریم.
برنن درباره پایان منع مسافرت اعضای القاعده که در اختیار دولت قطر قرار گرفته بودند گفت ما در حال گفتگو با دولت قطر هستیم. من شخصا با برخی از مقامات ارشد قطری درباره نظارت بر این افراد در یک سال گذشته صحبت کرده ام و به دنبال راه های هماهنگی در خصوص این افراد؛ که به افغانستان بازگردند یا در قطر بمانند، هستیم. این فرایندی ادامه دار است و می خواهیم ببینیم منافع امنیتی ما به چه شکل تامین می شوند.
مدیر سیا گفت می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که این افراد به میدان نبرد باز نمی گردند؛ هماهنگی هایی که با مقامات قطری و افغان صورت می گیرد و می خواهیم ببینیم چه احتمالاتی پیش روی داریم.


اخبار مرتبط

ایران می‌داند برنامه هسته‌ای برایش پیامد‌هایی به همراه خواهد داشت




۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن