تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821267470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت دولت از طرح هاي آب و خاک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۳۹ب.ظ)
حمايت دولت از طرح هاي آب و خاک موج - وزير جهاد کشاورزي گفت: دولت تدبير و اميد بيشترين توجه و حمايت را از طرح‌هاي حفظ، پايداري و بهره برداري بهينه از منابع آب و خاک کشور داشته و دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود حجتي در مراسم معارفه معاون جديد آب و خاک اين وزارت، اظهار داشت: علي رغم محدوديت‌هاي منابع آب و خاک، متاسفانه در گذشته اقدامات اساسي در زمينه حفظ و پايداري اين منابع صورت نگرفته است.
وزير جهاد کشاورزي با اشاره به اهميت اجراي طرح‌هاي آب و خاک کشور در دولت يازدهم خاطرنشان کرد: هم اکنون پنج طرح با پنج مجري به منظور بهره برداري مناسب از منابع آب و خاک کشور در حال اجراست.
وزير جهاد کشاورزي در ادامه با بيان اين که يکپارچه سازي اراضي کشاورزي و مهندسي قطعه بندي در بهره وري منابع آب و خاک کشور مؤثر است، خاطرنشان کرد: تغيير رويکرد وزارت جهاد کشاورزي به موضوع آب حوزه کشاورزي موجب گرايش کارشناسان و کشاورزان به مصرف بهينه آب شده است.
وي تصريح کرد: اين تغيير رويکرد بايد در ساير حوزه‌هاي مصرف آب کشور نيز تسري يابد.
حجتي اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزي علاوه بر گسترش اجراي سامانه‌هاي نوين آبياري در اراضي کشاورزي، مجموعه اي از اقدامات و توصيه‌هاي فني را براي مصرف بهينه آب کشاورزي و حفاظت از منابع خاک کشور در دستور کار دارد.
يادآور مي‌شود: در اين مراسم از سوي وزير جهاد کشاورزي، مهندس علي مراد اکبري به عنوان معاون آب و خاک معرفي و از زحمات مهندس سيد رحيم سجادي معاون پيشين تقدير شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن