تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 14 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800167368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی خرم‌آباد: کمیسیون صنعت و معدن می‌تواند بازوی فکری اتاق بازگانی خرم‌آباد باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی خرم‌آباد:
کمیسیون صنعت و معدن می‌تواند بازوی فکری اتاق بازگانی خرم‌آباد باشد
رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی خرم‌آباد گفت: کمیسیون صنعت و معدن می‌تواند بازوی فکری اتاق بازگانی خرم‌آباد باشد.

خبرگزاری فارس: کمیسیون صنعت و معدن می‌تواند بازوی فکری اتاق بازگانی خرم‌آباد باشد



به گزارش به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ظهر امروز در اولین جلسه‌ دور تازه‌ فعالیت کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد که در محل سالن کنفرانس این اتاق برگزار شد، اولویت‌های کاری این کمیسیون توسط اعضای آن مورد بررسی قرار گرفت.
در ابتدای این جلسه، رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی خرم‌آباد با بیان اینکه کمیسیون صنعت و معدن می‌تواند بازوی فکری اتاق باشد، اظهار داشت: تبادل اندیشه و استفاده از خرد جمعی می‌تواند راهبردی برای برطرف شدن مشکلات این حوزه باشد.
سید احمد موسوی افزود: راهکارهایی که در این کمیسیون ارائه می‌شود، توسط اتاق بازرگانی در اختیار مجامع تصمیم‌گیر استان قرار می‌گیرد تا از ظرفیت‌هایی که وجود دارد، برای لحاظ کردن آن‌ها و در نهایت رسیدن به نتیجه استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه خروجی این کمیسیون در واقع موضع بخش خصوصی لرستان در این حوزه خواهد بود، تصریح کرد: خوشبختانه امروز اتاق خرم‌آباد توانسته جایگاه خودش را پیدا کند و ضروری است از این شرایط نهایت استفاده را در خصوص پیگیری مطالبات بخش صنعت و معدن ببریم.
موسوی بیان داشت: با توجه به اتفاقاتی که به هر حال به واسطه‌ توافق احتمالی هسته‌ای ممکن است، بیفتد، ضروری است، بخش صنعت و معدن استان هم خودش را برای این شرایط آماده کند.
 رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با ابراز تاسف از اینکه در سال‌های گذشته به دلیل درگیر بودن استان با جنگ ایران و عراق، زیرساخت‌هایی که در سایر استان‌ها فراهم شد در لرستان به وجود نیامد، گفت: همین مسئله باعث شده همواره با انباشتگی مطالبات مواجه باشیم.
 موسوی عنوان داشت: درست است که در استان لرستان صنایع خیلی بزرگی وجود ندارد، اما خوب است، بدانیم 92 درصد اشتغال کشور به واسطه‌ صنایع کوچک ایجاد شده است.
وی در ادامه گریزی به وضعیت کمیسیون‌های تخصصی اتاق خرم‌آباد زد و بیان داشت: از مجموع 9 کمیسیونی که از دوره‌ گذشته فعالیت‌شان را آغاز کرده‌اند، دو کمیسیون «کشاورزی، آبو منابع طبیعی» و «بانک، بیمه، مالیات» توانسته‌اند جایگاه بسیار خوبی در اتاق ایران پیدا کنند، به نحوی که در مجامع تصمیم‌گیری دعوت می‌شوند و در زمینه‌ تخصصی خودشان اظهارنظر می‌کنند.
موسوی با اشاره به اینکه کمیسیون صنعت و معدن هم می‌تواند از چنین جایگاهی برخوردار شود، اظهار داشت: بررسی و تجمیع تخصصی مطالبات حوزه‌ صنعت و معدن استان توسط این کمیسیون می‌تواند در راستای استفاده از ظرفیت‌های مرتبطی که وجود دارد، بسیار موثر و مفید باشد.
وی افزود: «شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان» و همچنین «کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در لرستان» از جمله ظرفیت‌هایی هستند که مطرح شدن تخصصی مطالبات این حوزه توسط کمیسیون صنعت و معدن در آن‌ها می‌تواند در راستای تحقق این مطالبات گام رو به جلویی باشد.
 رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد تهیه‌ بانک اطلاعاتی جامع از صنایع و معادن استان، شناسایی موانع و مشکلات و ارائه‌ راهکار برای بهبود فضای کسب و کار و کمک به واحدهای صادرات‌گرا در راستای افزایش صادرات غیرنفتی استان را از جمله اولویت‌های کاری کمیسیون صنعت و معدن اتاق خرم‌آباد برشمرد و افزود: ممکن است در برخی موارد قوانین کشوری نقص‌ها و مشکلاتی در حوزه‌ استانی داشته باشند که ضروری است با عارضه‌یابی، مشکلاتی که دامن‌گیر بخش صنعت و معدن استان شده را شناسایی و برای برطرف کردن آن تلاش کنیم. انتهای پیام/2304/ط30
 

94/03/10 - 16:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن