تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820610524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت قرمز در سدهای خراسان شمالی/ حجم مخازن نصف شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


وضعیت قرمز در سدهای خراسان شمالی/ حجم مخازن نصف شد استان‌ها > خراسان شمالی - مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان‌شمالی گفت: در شرایط کنونی بیش از 50 درصد مخازن سدهای این استان خالی است.

کاظم طاهریان مجموع گنجایش مخازن سدهای این استان را 250 میلیون متر مکعب ذکر کرد و گفت: در شرایط کنونی با احتساب حجم آب غیر مفید، 120 میلیون متر مکعب آب در مخازن سدهای استان ذخیره شده است. وی افزود: با کسر حجم آب غیرقابل استفاده از این رقم، تنها حدود 90 میلیون متر مکعب آب قابل بهره برداری در پشت سدهای استان وجود دارد. وی همچنین از کاهش 17 درصدی ذخایر آب سدهای استان در مقایسه با دوره دراز مدت 10 ساله خبر داد و گفت: بیشترین کاهش حجم آب مربوط به سد شیرین است که 32 درصد کاهش داشته و اکنون حدود 50 میلیون متر مکعب آب قابل استفاده دارد. مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان‌شمالی گفت: در شرایط کنونی سد شیروان و سد اسفراین هریک حدود 20 میلیون متر مکعب آب دارند و در مخزن سد چری نیز حدود دو میلیون متر مکعب آب ذخیره شده است.
تاکنون در خراسان شمالی شش سد با مجموع توان تنظیم سالانه 165 میلیون متر مکعب و مجموع توان ذخیره 250 میلیون متر مکعب آب ساخته شده است.  



یکشنبه 10 خرداد 1394 - 11:40:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن