تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815548977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته هاي باقي مانده را تمام وقت کار مي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ خرداد ۱۳۹۴ (۹:۱۳ق.ظ)
ظريف: هفته هاي باقي مانده را تمام وقت کار مي کنيم موج- وزير امور خارجه کشورمان پس از مذاکرات ژنو تصريح کرد: تصميم گرفتيم سه چهار هفته آينده را تمام وقت کار کنيم تا ببينيم آيا امکان رسيدن به توافق وجود خواهد داشت يا نه.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدجواد ظريف پس از پايان نشست هسته اي يک روزه ژنو با بيان اين که اختلافات موجود ميان طرف هاي مذاکره هم فني و هم سياسي است افزود: به نظر مي رسد که اين وظيفه مذاکره کنندگان است تا تلاش کنند با راه حل هايي که در لوزان به توافق رسيديم، بدون زياده خواهي و وارد کردن مسائل جانبي کار نگارش متن را به پايان برسانيم.
وي با اشاره به اين که همچنان نکات اختلافي متعددي وجود دارد اضافه کرد: در نشست هاي متعدد تلاش خواهد شد اين اختلافات به حداقل برسد و در جلسه آينده وزرا بررسي شود.
ظريف در پاسخ به اين سوال که موارد اختلافي شامل چه موضوعاتي است گفت: اين موضوعات به طور عمده همان اختلافاتي است که در بحث هاي‌ عمومي مطرح است.
وي همچنين درباره دانشمندان و بازرسي از مراکز نظامي گفت: در اين باره ديدگاه هايي را‌ از قبل مطرح کرده ‌بوديم و مقام معظم رهبري هم تاکيد کردند و ما هم در اين باره تاکيد کرديم و قرار شد راهکارهاي ديگري براي حل و فصل‌ آن بررسي شود.
بر اساس اعلام مذاکره کنندگان کشورمان نشست بعدي هسته اي پنج شنبه همين هفته در سطح معاونان و کارشناسان در وين برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن