تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802746627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت‌ها‌از‌جوانان‌در‌برابر‌تبلیغات‌افراطی‌ها‌صیانت‌کنند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دولت‌ها‌از‌جوانان‌در‌برابر‌تبلیغات‌افراطی‌ها‌صیانت‌کنند
سفیر و معاون نماینده ایران در سازمان ملل گفت: اگر به جوانان اعتماد شود آنان در کنار شکوفا کردن همه عرصه‌های اقتصادی - اجتماعی، ارزش‌های نسل‌های قبل را نیز پاس خواهند داشت.
کد خبر: ۵۰۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲ - 30 May 2015


سفیر و معاون نماینده ایران در سازمان ملل گفت: اگر به جوانان اعتماد شود آنان در کنار شکوفا کردن همه عرصه‌های اقتصادی - اجتماعی، ارزش‌های نسل‌های قبل را نیز پاس خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، غلامحسین دهقانی، سفیر و معاون نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل متحد در نیویورک روز جمعه در نشست عالی‌رتبه موسوم به "بیستمین سالگرد برنامه اقدام برای جوانان" در مجمع عمومی این سازمان با تشریح اهمیت جایگاه جوانان در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشورها به نقش موثر جوانان کشورمان در پیشرفت‌های حاصله در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: سطح آموزش عالی در ایران بالا است به همین جهت در جامعه امروز ایران جوانان توانمندی بالایی از خود نشان داده‌اند و در حوزه‌های مختلف ایران را به رده‌های بالای جهانی رسانده‌اند. در این میان، حدود 60 درصد دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های ایران را زنان تشکیل می‌دهند.

سفیر کشورمان در سازمان ملل در ادامه سخنرانی خود تاکید کرد که جوانان ایرانی با وجود تحریم‌های غیرقانونی علیه جمهوری اسلامی ایران و نیز با وجود هشت سال جنگ تحمیلی علیه کشور، به دستاوردهای عظیمی در عرصه‌های مختلف علمی و فن‌آوری، پزشکی و صنعتی دست یافته‌اند.

او گفت، اگر به جوانان اعتماد شود و در توانمندسازی آنان جدیت صورت گیرد آنان در کنار شکوفا شدن و شکوفا کردن همه عرصه‌های اقتصادی - اجتماعی، ارزش‌های نسل‌های قبل را نیز پاس خواهند داشت.

دهقانی هم‌چنین در بخش دیگری از سخنرانی خود گفت: افراطی‌گری خشونت گرا مشکلی است که امروزه در منطقه خاورمیانه و دیگر مناطق دنیا با آن دست به گریبان هستیم. جای تاسف است که اکثریت افراد گرفتار در دام این گروه‌های افراطی جوانان هستند که تعداد قابل توجهی از آنان از غرب می‌آیند. تروریست‌ها از کم تجربگی و آرمان‌خواهی این جوانان سوء استفاده می‌کنند و با تبلیغات گمراه کننده آنان را به دام می‌اندازند. بنابراین به‌کارگیری راهکارهایی برای خنثی کردن شیوه‌های تبلیغی این گروه‌های افراطی در شبکه‌های اجتماعی برای صیانت از جوانان و جلوگیری از به‌دام افتادن آن‌ها در کنار دیگر اقدامات، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای همه دولت‌هاست.

سفیر کشورمان در پایان سخنرانی خود با یادآور شدن اهمیت برنامه اقدام جهانی برای جوانان تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران هم‌چنان آمادگی دارد تا در راستای تحقق کامل اهداف این برنامه جهانی برای جوانان، با اعضای جامعه جهانی همکاری و تبادل تجربه کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن