تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813028845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آب هفت روستای زرندیه جیره بندی شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
آب هفت روستای زرندیه جیره بندی شد

جیره بندی آب


شناسهٔ خبر: 2764228 - شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
استانها > مرکزی

ساوه- مدیر آب و فاضلاب روستایی زرندیه گفت: آب هفت روستای شهرستان زرندیه به دلیل کم آبی جیره بندی شد. علی رضا فلاح در گفتگو با مهر اظهار داشت: این روستاها شامل بند امیر، بلوبند، عباس آباد، الویر، منجقان، دوزج و چناقچی سفلی است.

وی با بیان این که آبرسانی به چهار منطقه عشایری این شهرستان به صورت سیار و با استفاده از تانکر انجام می شود، اظهار کرد: این مناطق عشایری شامل بیدلو، اسماعیل آباد، کوچک لو، قشلاق بشیر و یوسف علی است.

فلاح بیان داشت: شرایط خشکسالی در این شهرستان نسبت به سال های گذشته رو به تشدید است، به طوری که اگر این روند ادامه یابد ممکن است برای تامین آب روستاها با بحران مواجه شویم.مدیر آب و فاضلاب روستایی زرندیه خشکسالی های متوالی را مهمترین علت کمبود آب در مناطق روستایی و عشایری این شهرستان دانست و گفت: خشکسالی، تامین آب در روستاها را با مشکلاتی مواجه کرده و موجب شده همه ساله اعتبارات زیادی صرف بهسازی و بازسازی شبکه های آب روستایی شود.

فلاح با اشاره به این که آبرسانی به روستاهای این شهرستان نیازمند تخصیص اعتبار بیشتر است، افزود: اعتبارات کنونی با توجه به ضرورت اجرای پروژه های آبرسانی در بیشتر روستاها کافی نیست.وی ابراز داشت: سال گذشته ۱۷ میلیارد ریال اعتبار از محل ماده ۱۸۰ تملک دارایی ها، برای آبرسانی به روستاهای زرندیه پیش بینی شد که حدود ۵۳ درصد آن اختصاص یافت.به گفته فلاح، در صورت تامین اعتبارهای مورد نیاز با بازسازی چشمه و قنوات موجود در این روستاها، امکان تامین آب مورد نیاز اهالی این روستاها وجود دارد.گفتنی است ۴۲ روستای بالای ۲۰ خانوار، زیر پوشش آب و فاضلاب روستایی زرندیه قرار دارند و مابقی به صورت خودگردان اداره می شوند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن