تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819439004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت خودرو نباید با نگاه دولتی تعیین شود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قیمت خودرو نباید با نگاه دولتی تعیین شود
کد خبر: ۵۰۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ - 30 May 2015


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت‌ خودرو نباید با نگاه دولتی تعیین شود،گفت: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نگاه دولتی داشته و باید اجازه داد که بخش خصوصی در این زمینه فعال باشد.

سیدشریف حسینی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،درخصوص احتمال واگذاری تعیین قیمت خودرو به سازمان حمایت،گفت:یکی از ایرادات وارد به شورای رقابت، اشکال قانونی در قیمت‌گذاری خودرو توسط این شورا بود.

 قیمت خودرو نباید با نگاه دولتی تعیین شود

نماینده مردم اهواز و باوی درمجلس شورای اسلامی افزود: به عقیده بنده شورای رقابت امکان قیمت‌گذاری خودرو را دارد،اما باید توجه داشت که 12 نفر ازاعضای این شورا با پیشنهاد وزیر و حکم رییس جمهور منتصب می شوند،درصورتی که قیمت خودرو نباید با نگاه دولتی تعیین شود.

وی تصریح کرد:نگاه اعضای شورای رقابت باید براساس برنامه دولت برای آینده خودرو و سند چشم انداز توسعه باشد،اما اکنون تنها شاهد آن هستیم که اعضای شورای رقابت ازافزایش قیمت حمایت کرده و با خودروسازان همراه می شوند.

 شورای رقابت تغییر رویکرد داشته باشد

عضوهیات رییسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده معتقدم که شورای رقابت می تواند در قیمت گذاری خودروها ورود کند، اما به شرطی که تغییر رویکرد داشته باشد،درغیر اینصورت مجلس ورود کرده و در این زمینه تصمیم گیری می کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز نگاه دولتی دارد،عنوان کرد: ورود دولت به این مباحث قابل قبول نیست و باید اجازه داد که بخش خصوصی دراین زمینه فعال باشد.به صورت کلی دولت وظیفه نظارت براصل 44 قانون اساسی دارد و دخالت در برخی امور مانند قیمت گذاری تنها درکار بخش خصوصی خلل ایجاد می کند.

نماینده مردم اهواز و باوی درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد:ما معتقدیم که شورای رقابت بهترین گزینه برای تعیین قیمت خودرو بوده و تنها باید نگاه دولتی را از آن حذف کرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن