تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814601827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش جمعیت با سیاست های دستوری ممکن نیست/ غفلت از مسایل فرهنگی در جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


افزایش جمعیت با سیاست های دستوری ممکن نیست/ غفلت از مسایل فرهنگی در جامعه استان‌ها > آذربایجان شرقی - معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: نمی توان با قوانین دستوری انتظار افزایش جمعیت را در جامعه داشته باشیم.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، "لیلا جاویدان"در نشست تخصصی سیاست های جدید جمعیت که همزمان با هفته جوان در تبریز برگزار شد اظهار کرد:آسیب شناسی و احصای مشکلات پیش رو در راستای افزایش جمعیت باید با تاکید بر نامه ریزی های استراتژیک عملیاتی شود. وی با اشاره به تغییر نظام های ارزشی در جامعه گفت: آنچه که برای نسل گذشته ارزش محسوب می شد امروز برای نسل جوان ارزش محسوب نمی شود و ضروری است مسئولان مربوطه با شناخت صحیح از این ارزش ها به برنامه ریزی در حوزه افزایش جمعیت بپردازند. معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، خاطر نشان کرد: متاسفانه برنامه های حوزه جوانان و خانواده در جامعه بیش از آنکه تقاضا محور باشد عرضه محور است و این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی در اجرایی کردن برنامه ها شده است. جاویدان برگزاری نشست های تخصصی با جوان را یکی از راهکارهای اولیه برای احیای تقاضا های آن ها عنوان کرد و گفت: مسائل فرهنگی در کشور ما مورد عفلت واقع شده است و امروز باید از خود جوانان برای رفع مشکلات آنها کمک گرفت. وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به شاخص ترین برنامه های هفته جوان از آغاز به کار اولین مرکز همسان گزینی در شهر تبریز خبر داد و گفت: این مرکز همزمان با هفته جوان افتتاح می شود. وی ادامه داد: دیدار با مسئولان استان، برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر، برگزاری همایش انتخاب سرباز نمونه و... از جمله شاخص ترین برنامه های هفته جوان خواهد بود. معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز به کار مجمع خیرین ازدواج در استان گفت: این مجمع علاوه بر ارائه تسهیلات ازدواج، آموزش ها و مشاوره های لازم را در اختیار زوج های جوان قرار می دهد.



شنبه 9 خرداد 1394 - 11:53:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن