تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805283710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجمن سینمای جوانان ایران موظف استحامی استعدادهای جوان سینما باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در نشست با فیلم‌سازان عنوان شد: انجمن سینمای جوانان ایران موظف استحامی استعدادهای جوان سینما باشد خبرگزاری پانا: اعضای انجمن صنفی فیلم کوتاه در نشستی با فرید فرخنده‌کیش به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.این نشستبه‌منظور ارائه راهکارهایی برای هموار شدن مسیر فیلم‌سازان جوان در مراحل حرفه‌ای ساخت فیلم کوتاه و نیز ساخت نخستین فیلم بلند سینمایی‌شان انجام شد.
۱۳۹۴ شنبه ۹ خرداد ساعت 11:01

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، بیژن میرباقری، مهدی نادری، مسعود امینی تیرانی، مهدی جعفری، مصطفی آل احمد، نیما عباس پور، محمد ارژنگ و آرش رصافی در پی نشستی با فرید فرخنده‌کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانانبه بررسی راهکارهایی جهت سامان‌دهی تولید و اکران فیلم کوتاه و نیز حمایت از فیلم‌سازان جوان مستعد و توانمند برای ساخت اولین فیلم بلند خود پرداختند.
در این نشست ابتدا با بررسی جایگاه انجمن سینمای جوانان ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین حامی فیلم‌سازان فیلم کوتاه پتانسیل‌های انجمن جهت حمایت از فیلم‌سازان فیلم کوتاهی که به در مرحله ساخت نخستین فیلم بلند خود قرارگرفته‌اند راهکارهایی ارائه شد.
تولید مجموعه فیلم‌های کوتاه با موضوعات مشترک و اکران این فیلم‌ها در قالب یک فیلم بلند اپیزودیک در سینماها باهدف شناساندن توانایی‌های فیلم کوتاه و فیلم‌سازان فیلم کوتاه در جذب و برقراری ارتباط با مخاطب و نیز جلب‌توجه مدیران کلان به جهت کسب حمایت ایشان از فیلم‌سازان جوان و بااستعداد سینمای ایران به‌عنوان نخستین پیشنهاد کاربردی در این جلسه مطرح شد.
انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری دیگر نهادها و انجمن‌های فعال در حوزه فیلم کوتاه مانند انجمن صنفی فیلم کوتاه می‌تواند با طراحی راهکارهای عملی مسیری را فراهم کند تا بانیان سینمای ایران در حوزه‌های مختلف شناخت دقیقی را از توانایی‌هایفیلم‌سازان جوان کسب کنند.
بر اساس این گزارش طراحی روندی جهت معرفی فیلم‌سازان توانمند برای ساخت نخستین فیلم بلند سینمایی به بنیاد سینمایی فارابی به‌عنوان متولی تولید فیلم‌های اول، سامان‌دهی اکران فیلم کوتاه باهدف واردکردن فرایند تولید فیلم کوتاه در مسیری که استعدادهای فیلم‌سازان جوان در تأمین کیفیت فیلم کوتاه متمرکز شود وکم شدن مسائل حاشیه‌ای و رفع موانع در مسیر ساخت فیلم‌های کوتاه از مباحث دیگر مطرح‌شده در این نشست بود. همچنین تأکیدبرروندتمرکززداییفرایند تولید فیلم در انجمن سینمای جوانان و توجه به فیلم‌سازانبااستعداد مناطق مختلف کشور به‌منظور حمایت از ایشان برای ورود به عرصه سینمای بلند از دیگر مباحث مطرح‌شده در این نشست بود.
گفتنی است جلب‌توجه و حمایت نهادهای فرهنگی و دولتی سراسر کشور برای تولید فیلم کوتاه، حمایت از فیلم‌سازان فیلم کوتاه و هموارتر کردن مسیر رشد استعدادهای جوان به‌عنوان یکی از راهکارهای انجمن سینمای جوانان ایران در پی طرح تمرکز زدایی و رعایت عدالت فرهنگی از مواردی دیگری بود که موردبحث و بررسی قرار گرفت. بر این اساس این طرح انجمن سینمای جوانان ایران با استفاده از پتانسیل‌های زیرساختی خود در سراسر کشور امکان این را خواهد داشت تا با جلب‌توجه مدیران به تأثیرات، کارکردها و توانایی‌های فیلم کوتاه حمایت نهادهای مختلف را متوجه فیلم‌سازان آن مناطق نماید.
در ادامه این نشست، نمایش مجموعه‌های فیلم کوتاه با مضامین بومی و فرهنگی مناطق مختلف برای مخاطبین آن مناطق از دیگر راهکارها جهت جلب‌توجه مخاطبین و درنتیجه آشکار ساختن کارکردهای فیلم کوتاه عنوان شد.
فرید فرخنده‌کیش در پایان این نشست در خصوص پیشنهادها و نظرات ارائه‌شده وظیفه انجمن سینمای جوانان ایران را حمایت تمام و کمال از فیلم‌سازان جوان در تمامی مراحل هنری دانست و گفت: انجمن سینمای جوانان ایران و صنف فیلم کوتاه باید متوجه ارتقاء کیفیت آموزشی سینما، سامان‌دهی وضعیت تولید و عرضه فیلم کوتاه، شناسایی و معرفی استعدادهای جوان باشند. همچنین باید از فیلم‌سازان جوان در مرحله ورود به سینمای بلند و ساخت نخستین فیلم بلندشان نیز حمایت و پشتیبانی کرد. چراکه اختلاف سطح موجود بین سینمای کوتاه و بلند در موارد زیادی باعث شده استعدادهای درخشان آن‌چنان که باید نتوانسته‌انددر مرحله ساخت فیلم بلند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن