تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804132629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

22000 شبه نظامي از صد کشور در سوريه مي جنگند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: 22000 شبه نظامي از صد کشور در سوريه مي جنگند
وزیر امنیت داخلی آمریکا در اظهاراتی در سازمان ملل گفت: بیش از بیست و دو هزار شبه نظامی خارجی از یکصد کشور جهان در سوریه می جنگند که چهار هزار نفر آنها از کشورهای غربی هستند.
کد خبر: ۵۰۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳ - 30 May 2015


جه چارلز جانسون ( Jeh Charles Johnson ) وزیر امنیت داخلی آمریکا در اظهاراتی در سازمان ملل گفت: بیش از بیست و دو هزار شبه نظامی خارجی از یکصد کشور جهان در سوریه می جنگند که چهار هزار نفر آنها از کشورهای غربی هستند.

به گزارش «تابناک» و به نقل از پایگاه اینترنتی دفتر نماینده آمریکا در سازمان ملل، جانسون گفت: این نشست، جلسه مهمی برای بررسی میزان پیشرفت مان ضد جنگجویان تروریست خارجی است. وزراتخانه های ما مسئوول اقدامات داخلی در کشورهایمان برای مقابله با موضوع شبه نظامیانی است که خواهان پیوستن به گروههای تروریستی هستند.ما به اهمیت تعامل به دولتهایمان و ماوراء‌مرزها به خوبی واقفیم.

وی افزود: از زمان تصویب قطعنامه شماره دو هزار و یکصد وهفتاد و هشت سازمان ملل در شورای امنیت هشت ماه است که می گذرد.این قطعنامه چارچوب قانونی جدید و راهبرد مرتبط به آن را برای اقدام بین المللی بر ضد تهدیدات نوظهور ضد امنیت کشورهایمان ایجاد کرد.رئیس جمهور اوباما درباره این قطعنامه گفت که تمامی ما باید با تهدیدات فزاینده ناشی از شبه نظامیانی که خواهان پیوستن به گروههای تروریستی هستند مقابله کنیم.

وزیر امنیت داخلی آمریکا گفت: وظیفه ما امروز ارزیابی این موضوع و ایجاد ظرفیت های لازم برای مقابله با این پدیده است.ما باید زمانی که یکسال از زمان تصویب این قطعنامه گذشت بتوانیم به پیشرفت های قابل توجه برسیم. حوادث اخیر در لیبی،دانمارک،تونس،یمن،فرانسه ،بلژیک و هر جای دیگر در جهان نشان داد که تهدید تروریسم یک تهدید جهانی است.تروریست ها امروز منابع مالی قابل توجهی در اختیار دارند و از فن آوری های مخابراتی هوشمند بهره می گیرند.آنها امروز به طور روز افزون بیرحمتر ،سازش یافته تر و مجهز تر شده اند.کارهای زیادی باید صورت گیرد.اول اینکه باید هرگونه حمایت از این افراد به منزله جرم باشد.دوم اینکه باید قوانین موثرتر مرزی به کار گیریم و اطلاعات مرتبط با این افراد را در اختیار همدیگر قرار دهیم.سوم باید تحقیقات جنایی گسترده تر شود و چهارم اینکه باید با اعمال خشونت بار افراطی مقابله کنیم. ما از نقش سازمان ملل در مقابله با تروریسم حمایت کنیم.

جانسون گفت:در سالهای اخیر شاهد افزایش غیرمنتظره سرازیر شدن افراد شبه نظامی خارجی تروریست به مناطق درگیری در افغانستان،شاخ آفریقا ،یمن ،لیبی ،سوریه و عراق هستیم. این چالش جدید به پاسخ های جدید نیازمند است و باید با افرادی که این روند را تسهیل می کنند، مقابله کنیم. از زمان آغاز درگیریها در سوریه بیش از بیست و دو هزار شبه نظامی خارجی تروریست از بیش از یکصد کشور جهان راهی سوریه شده اند که چهار هزار نفر از آنها از کشورهای غربی هستند.بیش از یکصد و هشتاد آمریکایی به سوریه رفته اند و یا تلاش کرده اند که راهی این کشور شوند.

وی افزود: تمامی کشورهای جهان تمام تلاش خود را برای مقابله با این تهدید جدید به کار گرفته اند و آمریکا آماده است که با تمامی شرکای خود در این رابطه همکاری کند. رئیس جمهور اوباما به تمامی اعضای دولت آمریکا دستور داده است که بر این موضوع تمرکز کنند.ما تمام تمرکز خود را بر روی بهبود امنیت مرزها و حمل و نقل هوایی و ارتقاء ظرفیت ها بازپرسی و قانونی و به تبادل اطلاعات گذاشته ایم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن