تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید مفتي پاکستان برمخالفت با تجاوز سعوديها به يمن |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تاکید مفتي پاکستان برمخالفت با تجاوز سعوديها به يمن
وی با رد کردن ادعای سعودیها درباره به خطر افتادن اسلام افزود: اسلام در خطر نیست، بلکه خطر برای حکومت سعودی است. پیامبر اسلام (ص) فرمود اسلام با هیچ خطری از طرف یمنی ها روبرو نخواهد شد.
کد خبر: ۵۰۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ - 29 May 2015


مفتی پاکستان بر مخالفت با حمله عربستان سعودی به یمن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری «سوریه الحدث»، گلزار احمد نعیمی رئیس جماعت «اهل الحرم» تاکید کرد، یمن هیچ تهدیدی برای دین اسلام ندارد بلکه این خطر فقط برای حکومت آل سعود است.

نعیمی گفت: جهاد اسلام، تهاجم سعودیها به یمن را محکوم می کند. جنگ علیه یمن جنگ طایفه ای نیست، بلکه نبرد بر سر منافع است و اهداف مشخصی ندارد.

وی با رد کردن ادعای سعودیها درباره به خطر افتادن اسلام افزود: اسلام در خطر نیست، بلکه خطر برای حکومت سعودی است. پیامبر اسلام (ص) فرمود اسلام با هیچ خطری از طرف یمنی ها روبرو نخواهد شد.

مفتی پاکستان با تاکید بر حفظ وحدت اسلامی و تلاش برای نزدیک کردن قلب های مسلمانان افزود: کودکان یمن به کمک جهان نیاز دارند، اما قدرت های جهانی ساکت نشسته اند. همه در جهان اسلام باید به فکر حل مشکل یمن باشند. آمریکا و متحدانش به دنبال به خطر انداختن امنیت جهان اسلام هستند. آنها برای عملی کردن این سیاست خود زمینه حملات انتحاری در عربستان را فراهم کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن