تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813195569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوین آیین نامه با هدف رونق اقتصادی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تدوین آیین نامه با هدف رونق اقتصادی


وزیر صنعت، معدن و تجارت از تدوین آیین نامه اجرای رفع موانع رقابت پذیری تولید در کشور خبرداد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر صنعت، معدن و تجارت از تدوین آیین نامه اجرای رفع موانع رقابت پذیری  تولید در کشور خبرداد .
بر اساس این گزارش، وزیر صنعت، معدن و تجارت   امروز در جمع خبرنگاران در شهرک صنعتی  آق قلا گلستان گفت: مجلس شورای اسلامی  لایحه رفع موانع تولید را هفته گذشته تصویب و  به دولت ابلاغ کرد.
وی  افزود :  اجرای این لایحه سبب رونق اقتصادی در بخش تولید  می شود .
نعمت زاده گفت : این لایحه دارای 60 ماده است که در  برخی موارد آن موانع تولید در نظام بانکی و  سرمایه گذاری رفع می شود.
وی تصریح کرد: براساس این لایحه دولت 50 درصد هزینه های تحقیقات و پژوهش  بخش خصوصی را در صورت به نتیجه رسیدن پرداخت می کند .
 وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد:  واحدهای تولیدی بویژه بخش خصوصی باید  از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی برای  پیشبرد و رونق تولید استفاده کنند .
او گفت  : اگر شرکت های اقتصادی و تولیدی بخش خصوصی بتوانند آورده نقدی ای را از محل سرمایه خویش یا سهامداران تامین و آنرا به مدت سه سال حفظ کنند ، معادل کارمزد تسهیلات مشارکتی به آنان کارمزد پرداخت می شود .
نعمت  زاده  در سفر یک روزه به گلستان از واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی آق قلا ، منطقه ویژه اقتصادی اترک ، مرز و گمرک اینچه برون  گنبدکاووس و  نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در گرگان  بازدید می کند.
نعمت  زاده  پنجشنبه شب هفتم خرداد نیز در جلسه ای با مسئولان صنعت ، معدن و تجارت و شماری از صنعت گران گلستان مشکلات آنان  و راهکارهای حل آن را بررسی کرد.
گلستان با یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت دارای حدود 900 واحد تولیدی ، صنعتی و اقتصادی است .
دانلود

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن