تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813211321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظلم می گذرد اما یاد آن در اذهان باقی می‌ماند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گرگان؛
ظلم می گذرد اما یاد آن در اذهان باقی می‌ماند
حجت الاسلام سید حسن خمینی در دومین روز از سفر خود به استان گلستان در دیدار با ایثار گران استان گلستان افزود: ظلم کردن به مردم مانند خوبی‌ها در ذهن باقی می‌ماند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان، حجت الاسلام‌سید‌حسن خمینی گفت: ظلم بر افراد پایان می‌پذیرد اما آثار این ظلم باقی خواهد ماند مانند زمان دفاع مقدس که صدام حسین با حمایت استکبار بر مردم و رزمندگان ما و حتی بر ملت خودش ظلم کرد اما حالا ببینید چه سرنوشتی پیدا کرده است.


حجت الاسلام‌سید‌حسن‌خمینی افزود: فرصت خدا به افراد ظالم از مصادیق مکر الهی است و همچنین برای افزایش بار گناهان آنها و عذاب بیشتر برای ظالمان است و فریاد و دعای مظلوم از هر دعا زودتر به خدا می‌رسد.


وی اضافه کرد: مردم ایران و رزمندگان آن از خاک خویش دفاع کردند و امام خمینی را تنها نگذاشتند و همگان مشاهده کردند که زمستان سخت گذشت و رو سیاهی برای دشمنان ملت باقی ماند.


وی خاطرنشان کرد: انجام امور باید  بر اساس عقل و منطق از سوی انسان‌ها باشد و از تندروی و افراط در کارها پرهیز شود  و شهیدان ما از جمله این انسان‌هایی بودند که با عقلانیت از سرزمین خویش دفاع کردند.


وی بیان داشت: شان و منزلت شهیدان والا مقام بسیار بالاست و این سخن امام خمینی(ره) که خطاب به شهدا  بوده است که شهید نظر می‌کند به وجه‌الله بسیار سخن بزرگی است.




انتهای پیام/م




اخبار مرتبط

مردم شرط لازم برای مبارزه با فساد هستند
امتناع وزیر صنعت، معدن، تجارت از کلنگ زنی کارخانه فولاد 2 میلیون تنی در گلستان
شرکت 10هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد استان گلستان
92هزار تن ظرفیت خرید تضمینی گندم درمراکز خرید گندم استان گلستان




۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن