تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820252388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدنه اصلی تیم ملی سافت‌بال را بانوان بوشهری تشکیل می‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حسینی مطرح کرد:
بدنه اصلی تیم ملی سافت‌بال را بانوان بوشهری تشکیل می‌دهند

سافت بال بانوان


شناسهٔ خبر: 2763002 - جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
استانها > بوشهر

بوشهر - نایب رئیس انجمن سافت‌بال ایران گفت: بدنه اصلی تیم ملی سافت‌بال را بانوان بوشهری تشکیل می‌دهند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سیده مهسا حسینی در نشست با مسئولان استان بوشهر با اشاره به اینکه بدنه اصلی تیم ملی سافت‌بال کشور بانوان بوشهری تشکیل داده‌اند تصریح کرد: بانوان بوشهری دراین رشته ورزشی دارای خلاقیت‌های بالایی هستند بگونه‌ای که ورزشکاران تیم ملی سافت‌بال کشور بوشهری‌ها تشکیل داده‌اند.وی با اشاره به اینکه بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه سافت‌بال است تصریح کرد: با توجه به این قابلیت‌ها امسال مسابقات بین‌المللی سافت‌بال جهان اسلام در دهه فجر در بوشهر برگزار می‌شود.
 
وی با تاکید بر حمایت تیم سافت‌بال بوشهر از سوی شرکت‌های اقتصادی و تولیدی استان بوشهر گفت: برای تقویت بنیه مالی تیم سافت‌بال استان بوشهر نیاز به حمایت است که باید در این راستا مورد حمایت شرکت‌های اقتصادی و تولیدی قرار بگیرند.
 
نایب رئیس انجمن سافت‌بال کشور با بیان اینکه استان بوشهر مهد ورزش سافت‌بال در کشور است، تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در حوزه ورزش سافت‌بال این استان به عنوان پایگاه سافت‌بال در منطقه غرب آسیا تبدیل می‌شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن