تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803485504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صلح و سازش 813 هزار پرونده در طول سه سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۳۴ب.ظ)
صلح و سازش 813 هزار پرونده در طول سه سال موج - رئيس پليس سابق پيشگيري ناجا از صلح و سازش 813 هزار پرونده طي سال‌هاي 91 الي 93 در کلانتري‌هاي سراسر کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار تقي مهري، رئيس پليس سابق پيشگيري ناجا، در مراسم توديع و معارفه رئيس پليس پيشگيري ناجا؛ يکپارچگي زيرساخت‌هاي اطلاعاتي و شبکه‌هاي اختصاصي امن و راه‌اندازي سامانه رخدادهاي انتظامي را از مهم‌ترين اهداف راهبردي اين پليس عنوان کرد و اظهار داشت: سامانه رخدادهاي انتظامي در سال 91 با ادغام سامانه‌هاي پيشگيري و اطلاعات و اخبار انجام شد و امروز اين سامانه در تمام کلانتري‌ها فعال شده است.
وي افزود: اين سامانه 26 هزار و 610 کارمند در سطح کشور دارد که اين افراد مستقيما ارتباط برقرار کرده و مي‌توانند پوشش کاملي را براي ناجا برقرار کنند به‌گونه‌اي که مي‌توانيم مجرمان دستگير شده را به کمک اين سامانه رديابي کنيم؛ آمار کليه جرايم را به ساعت و دقيقه در حوزه‌هاي استحفاظي، استخراج و رصد کنيم البته اين سامانه به علت عدم فراهم شدن زيرساخت‌ها در همه نقاط هنوز به طور کامل فراگير نشده است.
رئيس پليس سابق پيشگيري ناجا با اشاره به تجهيز 740 تحت نظرگاه به سيستم پايش تصويري، گفت: تاکنون قريب به 916 کلانتري به سيستم پايش تصويري مجهز شدند.
سردار مهري با بيان اينکه طراحي و بهينه‌سازي سامانه صدور و حمل تجهيزات دفاع شخصي در سال گذشته به پليس پيشگيري واگذار شده است، گفت: راه‌اندازي سامانه پيامک به نگهبان محله و نيز راه‌اندازي کميسيون کاهش جرائم و ارزيابي عملکرد استان‌ها يکي ديگر از اقدامات خوبي است که در پليس پيشگيري دنبال شده است.
وي ادامه داد: پليس پيشگيري بيش از 11 هزار مقر و 205 هزار نفر را تحت پوشش داد که از اين تعداد نزديک به 45 هزار نفر فقط نگهبانان محله و بيش از 38 هزار محل يگان‌هاي حفاظت هستند.
اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: خوشبختانه 10 يگان حفاظت تشکيل شده براي سازمان‌هايي چون انرژي اتمي، شيلات، جنگل‌ها و مراتع، قوه قضاييه، شهرداري و غيره؛ همچنين به منظور ايجاد يک چارچوب در زمينه پيگيري از جرم و همگرايي مراکز تحقيقات و پژوهش در پليس پيشگيري به وجود آمده است
رئيس پليس سابق پيشگيري ناجا با اشاره به آماده‌سازي دانشنامه سه جلدي بزه‌شناسي و تجميع تمام بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌هاي اين حوزه در چهار جلد و ارسال آن به استان‌ها گفت: تکميل سند راهبردي پليس پيشگيري نيز در اين مدت انجام شد.
سردار مهري ادامه داد: انجام فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي در راستاي آموزش همگاني در معاونت اجتماعي دنبال شد و ساخت انيميشن، پخش فيلم‌هاي مستند، ارسال خبر، و... در دستور کار قرار گرفت.
رئيس پليس سابق پيشگيري ناجا به فعاليت‌هاي مشاوره و مددکاري پليس پيشگيري اشاره و خاطرنشان کرد: در سال‌هاي 91، 92 و 93، 813 هزار پرونده منجر به صلح و سازش در کلانتري‌هاي سراسر کشور شد.
به گفته وي، در مدت گذشته 71 دوره استانداردسازي و تعالي رفتار کارکنان برگزار شد و 18 هزار نفر در آن شرکت کردند.
سردار مهري با اشاره به فعاليت‌هاي انجام شده در پليس فرودگاه‌ها و راه‌آهن، گفت: طي اين سال‌ها حتي يک نفر در جريان حج عمره و تمتع از سوي عربستان به جرم مواد مخدر دستگير نشد، همچنين انتقال زائران از فرودگاه مهرآباد به امام (ره) کار سنگيني بود که انجام داديم. ترغيب مسوولان راه‌آهن و فرودگاه‌ها و استفاده از دوربين‌هاي مداربسته نيز اقدام ديگري بود که انجام و باعث صرفه‌جويي نيرو شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن