تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820051136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد ۶۳ درصدي ترانزيت ريلي آذربايجان شرقي در سال ۹۴


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۵۲ب.ظ)
رشد ۶۳ درصدي ترانزيت ريلي آذربايجان شرقي در سال ۹۴ موج - مدير کل راه‌آهن آذربايجان شرقي از رشد ۶۳ درصدي ترانزيت ريلي استان در سال ۹۴ خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ميرحسن موسوي، مدير کل راه‌آهن آذربايجان شرقي، گفت: قرار است راهکارهاي افزايش ميزان حمل‌ونقل ريلي ميان دو کشور با توجه به هدف‌گذاري مديران عامل راه‌آهن ايران و ترکيه در نشست فروردين‌ ۹۴ آنکارا که مقرر شده تا در سال ۲۰۱۶،‌ ۴۵۰ هزار تن بار حمل شود مورد بررسي قرار گيرد.
وي افزود: علاوه بر راهکارهاي افزايش حمل‌ونقل ريلي، مسائل مختلف امور مسافري و همچنين شرايط قطارهايي که از کشورهاي اروپايي عبور کرده و به ايران مي‌آيند مورد تجزيه و تحليل قرار خواهد گرفت.
مدير کل راه‌آهن آذربايجان شرقي، در خصوص نشست روساي راه‌آهن ايران و ترکيه گفت:‌ براساس موافقتي که ميان ۲ رئيس راه‌آهن ايران و ترکيه در سال ۱۹۸۹ به عمل آمده و مقرر شده نشست مرزي هر ۶ ماه يک بار در کشور ايران و ترکيه ميان مدير راه‌آهن ترکيه، مدير راه‌آهن منطقه ۵ مالاتيا و مديرکل راه‌آهن آذربايجان شرقي برگزار شود.
وي افزود: در اين نشست دو روزه که از امروز آغاز شده ايران ميزبان مديرکل منطقه ۵ مالاتيا با هيات همراه که متشکل از روساي ادارات بهره‌برداري ناوگان و امور مسافري مالاتيا است خواهد بود.
موسوي بررسي مفاد پروتکل تنظيم شده در شهر مالاتيا را دستور کار اين نشست مرزي عنوان کرد و گفت: علاوه بر اين تمام مسائل حمل‌ونقل ريلي دو کشور از جمله تعداد واگن‌ها و تناژ بارهاي ارسالي از ترکيه به ايران و بالعکس، مقررات مربوط به واگن‌ها و همچنين مسائل گمرکي و فني واگن‌ها مورد بررسي و تجزيه و تحليل قرار خواهد گرفت.
موسوي اظهار کرد: قرار است راهکارهاي افزايش ميزان حمل‌ونقل ريلي ميان دو کشور با توجه به هدف‌گذاري مديران عامل راه‌آهن ايران و ترکيه در نشست فروردين‌ماه ۹۴ آنکارا که مقرر شده تا در سال ۲۰۱۶،‌ ۴۵۰ هزار تن بار حمل شود مورد بررسي قرار گيرد.
وي افزود: علاوه بر راهکارهاي افزايش حمل‌ونقل ريلي، مسائل مختلف امور مسافري و همچنين شرايط قطارهايي که از کشورهاي اروپايي عبور کرده و به ايران مي‌آيند مورد تجزيه و تحليل قرار خواهد گرفت.
موسوي خاطرنشان کرد: براساس آمار سال ۹۳، راه‌آهن آذربايجان در بخش ترانزيت نسبت به سال ۹۲، رشد ۶۳ درصدي را تجربه کرده و در تلاش هستيم تا با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در سال جاري نيز شاهد افزايش و رشد چشمگير آن باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن