تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820637434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضوع استیضاح وزیر ارشاد صحت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



موضوع استیضاح وزیر ارشاد صحت ندارد
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ضمن رد استیضاح وزیر ارشاد در مجلس گفت: اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزارت ارشاد رضایت داشته و هیچگونه تصمیمی برای استیضاح علی جنتی در هیات رئیسه مجلس اتخاذ نشده و فضای کلی مجلس همراه با دولت و این وزارتخانه است.
روز نو : معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ضمن رد استیضاح وزیر ارشاد در مجلس گفت: اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزارت ارشاد رضایت داشته و هیچگونه تصمیمی برای استیضاح علی جنتی در هیات رئیسه مجلس اتخاذ نشده و فضای کلی مجلس همراه با دولت و این وزارتخانه است.


به گزارش روز نو از وزارت ارشاد، حسین نوش آبادی عصر سه شنبه افزود: رابطه نزدیک و سازنده وزارت ارشاد با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس حکایت از جایگاه محکم این وزارتخانه در مجلس دارد.


سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه بین المللی کتاب، اظهار داشت: قدوم مبارک رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب موجب خشنودی و دلگرمی مسئولان وزارت ارشاد و اصحاب فرهنگ و ادب کشور شد و فرصت مغتنمی برای دستگاه فرهنگی کشور بود. 


نوش آبادی افزود: اظهار نظرات برخی از اشخاص و سایت ها در رابطه با استیضاح علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاملا شخصی و ناظر بر عزم کلی مجلس شورای اسلامی نیست و قاطبه نمایندگان محترم مجلس حامی وزارت ارشاد هستند و بارها از تلاش های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر و قدردانی نموده اند.


وی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعامل نزدیک و سازنده ای با مجلس و کمیسیون فرهنگی مجلس دارد و همواره پاسخگوی عملکرد خود در بخش های مختلف تحت مسئولیت خود است. 




تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن