تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801206392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز عمليات اجرايي بيمارستان ۲۰۰ تختخوابي کاشان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۲۶ق.ظ)
آخر شهريور؛ آغاز عمليات اجرايي بيمارستان ۲۰۰ تختخوابي کاشان موج - معاون وزير راه و شهرسازي از آغاز عمليات اجرايي بيمارستان آموزشي ۲۰۰ تختخوابي کاشان تا آخر شهريور سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدجعفر عليزاده، معاون وزير راه و شهرسازي، روز سه‌شنبه در حاشيه بازديد از ندامتگاه ۷۵۰ نفري کاشان در اظهار داشت: طرح‌هاي اجرايي اين بيمارستان در مراحل نهايي قرار دارد.
وي با اشاره به اجراي پروژه‌هاي بيمارستاني استان اصفهان در دولت يازدهم افزود: بيمارستان فلاورجان از جمله بيمارستان‌هاي تحويلي سال گذشته است که نياز به تجهيزات دارد.
معاون وزير راه و شهرسازي به پيشرفت فيزيکي ۹۰ درصدي بيمارستان خميني‌شهر اشاره و تاکيد کرد: براي ساخت اين بيمارستان ۳۲۰ ميليارد ريال هزينه شده و تلاش مي‌شود تا پايان امسال به بهره‌برداري برسد.
عليزاده همچنين بيمارستان ۲۱۶ تختخوابي نجف‌آباد را از ديگر طرح‌هاي بيمارستاني در دست اجرا در اين استان اصفهان برشمرد و تصريح کرد: اين بيمارستان شامل بخش‌هاي مختلف و کلينيک‌هاي فوق تخصصي است و تا پايان سال ۹۵ به پايان خواهد رسيد.
وي همچنين گفت: بيمارستان ۳۵ تختخوابي چادگان در منطقه توريستي و گردشگري اصفهان با اعتباري افزون بر ۹۸ ميليارد ريال احداث و آماده تحويل است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن