تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812984011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صورت‌جلسه مزایده سرخابی‌ها به تایید۳وزیر رسید/پرسپولیس برنده دارد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



صورت‌جلسه مزایده سرخابی‌ها به تایید۳وزیر رسید/پرسپولیس برنده دارد
مشاور سازمان خصوصی سازی با اشاره به دریافت صورت‌جلسه تائید شده سه وزیر عضو هیات واگذاری برای واگذاری سهام باشگاه‌های سرخابی، گفت: نتیجه جلسه امروز اعلام می‌شود.
روز نو : مشاور سازمان خصوصی سازی با اشاره به دریافت صورت‌جلسه تائید شده سه وزیر عضو هیات واگذاری برای واگذاری سهام باشگاه‌های سرخابی، گفت: نتیجه جلسه امروز اعلام می‌شود.


به گزارش صدای آزاد، سید جعفر سبحانی با اشاره به دریافت صورت‌جلسه تائید شده سه وزیر عضو هیات واگذاری برای واگذاری سهام باشگاه‌های سرخابی، گفت: سه وزیر اقتصاد، دادگستری و ورزش و جوانان صورت‌جلسه مربوطه را امضا کرده و به سازمان خصوصی سازی ارائه کرده‌اند.


مشاور سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه در مورد اهلیت متقاضیان خرید سهام این باشگاه‌ها اطمینان حاصل شده است، تصریح کرد: نتیجه امروز اعلام می‌شود اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.


وی تاکید کرد: ممکن است این جلسه حتی در بعدازظهر برگزار شود.


سبحانی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا هر دو باشگاه برنده مزایده دارند یا خیر؟ اظهار کرد: احتمال اینکه باشگاه پرسپولیس برنده داشته باشد، بیشتر از استقلال است.




تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن